|
|
460-4089/01 |
ARUO |
Automatizované řešení úloh s omezeními |
1 |
KlZap |
0+19 h/s |
4 |
čeština |
|
|
460-4068/01 |
DAIS II |
Databázové a informační systémy II |
1 |
ZaZk |
14 h/s+0 h/s |
4 |
čeština |
|
|
460-4079/01 |
DZO |
Digitální zpracování obrazu |
1 |
ZaZk |
18 h/s+0 |
4 |
čeština |
|
|
460-4088/01 |
ML |
Matematická logika |
1 |
ZaZk |
18 h/s+0 |
4 |
čeština |
|
|
460-4071/01 |
MAD I |
Metody analýzy dat I |
1 |
KlZap |
10 h/s+0 |
4 |
čeština |
|
|
460-4090/01 |
PP |
Paradigmata programování |
1 |
KlZap |
0 h/s+14 h/s |
4 |
čeština |
|
|
460-4006/01 |
PES I |
Petriho sítě I |
1 |
ZaZk |
10 h/s+0 h/s |
4 |
čeština |
|
|
460-4078/01 |
PG I |
Počítačová grafika I |
1 |
ZaZk |
18 h/s+0 |
4 |
čeština |
|
|
460-4082/01 |
PS |
Počítačové systémy |
1 |
KlZap |
0 h/s+12 h/s |
4 |
čeština |
|
|
460-4081/01 |
SPS |
Směrované a přepínané sítě |
1 |
ZaZk |
6 h/s+15 h/s |
5 |
čeština |
|
|
460-4075/01 |
SNK |
Softwarový návrh a konstrukce |
1 |
ZaZk |
14 h/s+0 h/s |
4 |
čeština |
|
|
460-4080/01 |
ANO I |
Analýza obrazu I |
1 |
ZaZk |
18 h/s+0 |
4 |
čeština |
|
|
460-4097/01 |
FIDBS |
Fyzická implementace databázových systémů |
1 |
ZaZk |
18 h/s+0 |
4 |
čeština |
|
|
460-4023/01 |
GPG |
Geometrie pro počítačovou grafiku |
1 |
ZaZk |
5 h/s+5 h/s |
4 |
čeština |
|
|
460-4076/01 |
INP |
Inženýrství požadavků |
1 |
ZaZk |
2 h/s+2 h/s |
4 |
čeština |
|
|
460-4091/01 |
KO |
Kombinatorická optimalizace |
1 |
ZaZk |
10 h/s+0 h/s |
4 |
čeština |
|
|
460-4093/01 |
LP |
Logické programování |
1 |
KlZap |
18 h/s+0 |
4 |
čeština |
|
|
460-4072/01 |
MAD II |
Metody analýzy dat II |
1 |
KlZap |
10 h/s+0 h/s |
4 |
čeština |
|
|
460-4016/01 |
MaV |
Modelování a verifikace |
1 |
ZaZk |
14 h/s+4 h/s |
4 |
čeština |
|
|
460-4084/01 |
OSMZ |
Operační systémy mobilních zařízení |
1 |
ZaZk |
10 h/s+0 h/s |
4 |
čeština |
|
|
460-4033/02 |
PG II |
Počítačová grafika II |
1 |
KlZap |
12 h/s+6 h/s |
4 |
čeština |
|
|
460-4083/01 |
SOJ |
Strojově orientované jazyky |
1 |
ZaZk |
14 h/s+7 h/s |
4 |
čeština |
|
|
460-4085/01 |
TPS |
Technologie počítačových sítí |
1 |
ZaZk |
6 h/s+15 h/s |
5 |
čeština |
|
|
460-4077/01 |
TSK |
Testování a softwarová kvalita |
1 |
ZaZk |
10 h/s+4 h/s |
4 |
čeština |
|
|
460-4092/01 |
ZPJ |
Zpracování přirozeného jazyka |
1 |
ZaZk |
18 h/s+0 |
4 |
čeština |
|
|
460-4038/01 |
AGU |
Algoritmizace geometrických úloh |
2 |
ZaZk |
10 h/s+0 h/s |
4 |
čeština |
|
|
460-4107/01 |
ANO II |
Analýza obrazu II |
2 |
ZaZk |
18 h/s+0 |
4 |
čeština |
|
|
460-4099/01 |
MAD III |
Metody analýzy dat III |
2 |
KlZap |
10 h/s+0 h/s |
4 |
čeština |
|
|
460-4074/01 |
MATD |
Metody analýzy textových dat |
2 |
KlZap |
18 h/s+0 |
4 |
čeština |
|
|
460-4111/01 |
MS |
Mobilní systémy |
2 |
ZaZk |
10 h/s+0 h/s |
4 |
čeština |
|
|
460-4114/01 |
MAS |
Multiagentní systémy |
2 |
ZaZk |
12 h/s+6 h/s |
4 |
čeština |
|
|
460-4112/01 |
PVOS |
Programování v operačních systémech |
2 |
KlZap |
12 h/s+6 h/s |
4 |
čeština |
|
|
460-4119/01 |
SWP |
Softwarový proces |
2 |
Zk |
8 h/s+0 h/s |
2 |
čeština |
|
|
460-4116/01 |
TEH |
Teorie her |
2 |
ZaZk |
10 h/s+0 h/s |
4 |
čeština |
|
|
460-4120/01 |
VD |
Vizualizace dat |
2 |
ZaZk |
18 h/s+0 |
4 |
čeština |
|
|
460-4104/01 |
VEA |
Vývoj enterprise aplikací |
2 |
ZaZk |
14 h/s+0 h/s |
4 |
čeština |
|
|
460-4109/01 |
GIS |
Geografické informační systémy |
2 |
ZaZk |
14 h/s+0 |
4 |
čeština |
|
|
460-4102/01 |
MAD IV |
Metody analýzy dat IV |
2 |
KlZap |
10 h/s+0 h/s |
4 |
čeština |
|
|
460-4113/01 |
SUS |
Správa unixových systémů |
2 |
KlZap |
4 h/s+10 h/s |
4 |
čeština |
|
|
460-4106/01 |
SMP |
Standardy a modelování procesů |
2 |
KlZap |
14 h/s+0 |
4 |
čeština |
|
|
460-4105/01 |
UKM |
Údržba software a konfigurační management |
2 |
KlZap |
10 h/s+4 h/s |
4 |
čeština |
|
|
460-4058/01 |
ZMD |
Zpracování multimediálních dat |
2 |
KlZap |
10 h/s+0 h/s |
4 |
čeština |
|
|
460-4086/01 |
BIA |
Biologicky inspirované algoritmy |
|
ZaZk |
10 h/s+0 h/s |
4 |
čeština |
|
|
460-4117/01 |
PA I |
Paralelní algoritmy I |
|
KlZap |
18 h/s+0 |
4 |
čeština |
|
|
460-4087/01 |
NAVY |
Nekonvenční algoritmy a výpočty |
|
ZaZk |
10 h/s+0 h/s |
4 |
čeština |