|
|
460-4079/01 |
DZO |
Digitální zpracování obrazu |
1 |
ZaZk |
2+2 |
4 |
čeština |
|
|
460-4088/01 |
ML |
Matematická logika |
1 |
ZaZk |
2+2 |
4 |
čeština |
|
|
460-4146/01 |
PES |
Petriho sítě |
1 |
ZaZk |
2+2 |
4 |
čeština |
|
|
460-4078/01 |
PG I |
Počítačová grafika I |
1 |
ZaZk |
2+2 |
4 |
čeština |
|
|
460-4082/01 |
PS |
Počítačové systémy |
1 |
KlZap |
2+2 |
4 |
čeština |
|
|
460-4144/01 |
PFP |
Praktické funkcionální programování |
1 |
KlZap |
2+2 |
4 |
čeština |
|
|
460-4081/01 |
SPS |
Směrované a přepínané sítě |
1 |
ZaZk |
2+3 |
5 |
čeština |
|
|
460-4149/01 |
SWI I |
Softwarové inženýrství I |
1 |
ZaZk |
3+2 |
5 |
čeština |
|
|
460-4080/01 |
ANO I |
Analýza obrazu I |
1 |
ZaZk |
2+2 |
4 |
čeština |
|
|
460-4097/01 |
FIDBS |
Fyzická implementace databázových systémů |
1 |
ZaZk |
2+2 |
4 |
čeština |
|
|
460-4023/01 |
GPG |
Geometrie pro počítačovou grafiku |
1 |
ZaZk |
2+2 |
4 |
čeština |
|
|
460-4093/01 |
LP |
Logické programování |
1 |
KlZap |
2+2 |
4 |
čeština |
|
|
460-4072/01 |
MAD II |
Metody analýzy dat II |
1 |
KlZap |
2+2 |
4 |
čeština |
|
|
460-4016/01 |
MaV |
Modelování a verifikace |
1 |
ZaZk |
2+2 |
4 |
čeština |
|
|
460-4084/01 |
OSMZ |
Operační systémy mobilních zařízení |
1 |
ZaZk |
2+2 |
4 |
čeština |
|
|
460-4033/02 |
PG II |
Počítačová grafika II |
1 |
KlZap |
2+2 |
4 |
čeština |
|
|
460-4137/01 |
PDBS |
Pokročilé databázové systémy |
1 |
ZaZk |
2+2 |
4 |
čeština |
|
|
460-4150/01 |
SWI II |
Softwarové inženýrství II |
1 |
ZaZk |
2+2 |
5 |
čeština |
|
|
460-4083/05 |
SOJ |
Strojově orientované jazyky |
1 |
ZaZk |
2+3 |
5 |
čeština |
|
|
460-4085/01 |
TPS |
Technologie počítačových sítí |
1 |
ZaZk |
2+3 |
5 |
čeština |
|
|
460-4092/01 |
ZPJ |
Zpracování přirozeného jazyka |
1 |
ZaZk |
2+2 |
4 |
čeština |
|
|
460-4038/01 |
AGU |
Algoritmizace geometrických úloh |
2 |
ZaZk |
2+2 |
4 |
čeština |
|
|
460-4107/01 |
ANO II |
Analýza obrazu II |
2 |
ZaZk |
2+2 |
4 |
čeština |
|
|
460-4111/01 |
MS |
Mobilní systémy |
2 |
ZaZk |
2+2 |
4 |
čeština |
|
|
460-4114/01 |
MAS |
Multiagentní systémy |
2 |
ZaZk |
2+2 |
4 |
čeština |
|
|
460-4112/01 |
PVOS |
Programování v operačních systémech |
2 |
KlZap |
2+2 |
4 |
čeština |
|
|
460-4151/01 |
SWI III |
Softwarové inženýrství III |
2 |
ZaZk |
3+2 |
5 |
čeština |
|
|
460-4139/01 |
SU |
Strojové učení |
2 |
KlZap |
2+2 |
4 |
čeština |
|
|
460-4116/01 |
TEH |
Teorie her |
2 |
ZaZk |
2+2 |
4 |
čeština |
|
|
460-4120/01 |
VD |
Vizualizace dat |
2 |
ZaZk |
2+2 |
4 |
čeština |
|
|
460-4109/01 |
GIS |
Geografické informační systémy |
2 |
ZaZk |
2+2 |
4 |
čeština |
|
|
460-4140/01 |
HU |
Hluboké učení |
2 |
KlZap |
2+2 |
4 |
čeština |
|
|
460-4074/01 |
MATD |
Metody analýzy textových dat |
2 |
KlZap |
2+2 |
4 |
čeština |
|
|
460-4113/01 |
SUS |
Správa unixových systémů |
2 |
KlZap |
2+2 |
4 |
čeština |
|
|
460-4106/01 |
SMP |
Standardy a modelování procesů |
2 |
KlZap |
2+2 |
4 |
čeština |
|
|
460-4104/03 |
VEA |
Vývoj enterprise aplikací |
2 |
ZaZk |
2+2 |
5 |
čeština |
|
|
460-4058/01 |
ZMD |
Zpracování multimediálních dat |
2 |
KlZap |
2+2 |
4 |
čeština |
|
|
460-4086/01 |
BIA |
Biologicky inspirované algoritmy |
|
ZaZk |
2+2 |
4 |
čeština |
|
|
460-4117/03 |
PA I |
Paralelní algoritmy I |
|
KlZap |
2+2 |
4 |
čeština |
|
|
460-4087/01 |
NAVY |
Nekonvenční algoritmy a výpočty |
|
ZaZk |
2+2 |
4 |
čeština |