115-3003 – Sportovní marketing (SPMKT)
Garantující katedra | Katedra managementu |
Garant předmětu | doc. RNDr. Irena Durdová, Ph.D. |
Úroveň studia | pregraduální nebo graduální |
Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi
1.Transformovat obecné základy marketingu na oblasti marketingu v TV a sportu
2.Seznámit studenty s nástroji marketingového mixu – aplikovat je na sportovní prostředí.
3.Definovat službu jako sportovní produkt.
4.Interpretovat možnosti získávání financí ve sportu.
5.Objasnit hlavní principy sportovní reklamy a sponzoringu ve sportu.
Vyučovací metody
Přednášky
Cvičení (v učebně)
Anotace
Cílem předmětu je transformovat obecné základy marketingu na oblast sportu, věnovat se více marketingovým konceptům ve sportu (sponzoring ve sportu a sportovní reklama). Dále se zabývá předmět možnostmi získávání dodatečných finančních zdrojů, včetně výčtu některých možností podnikání ve sportu. Je provedena transformace jednotlivých nástrojů marketingového mixu (včetně marketingového mixu služeb) do sportovního prostředí. Důraz je kladen na hlavní problémy současného sportovního prostředí v ČR ve srovnání se státy EU.
Povinná literatura:
Doporučená literatura:
Prerekvizity
Předmět nemá žádné prerekvizity.
Korekvizity
Předmět nemá žádné korekvizity.