116-0303 – Marketing služeb (MS)
Garantující katedra | Katedra marketingu a obchodu |
Garant předmětu | Ing. Pavlína Kozáková, Ph.D. |
Úroveň studia | pregraduální nebo graduální |
Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi
Cílem předmětu je rozvinout poznatky z oblasti marketingu ve specifických podmínkách organizací služeb.
Po absolvování předmětu student bude schopen:
Charakterizovat trh služeb, jeho specifika.
Uvést rozdíly mezi prodejem hmotného zboží a službami.
Sestavit komplexní nabídku služeb organizace včetně balíčků služeb.
Rozhodnout o využití nástrojů rozšířeného marketingového mixu v organizaci služeb.
Modifikovat proces marektingového řízení pro organizace služeb.
Vyučovací metody
Přednášky
Cvičení (v učebně)
Projekt
Ostatní aktivity
Anotace
Předmět je zaměřen na specifika trhu služeb, proces marketingového řízení a využití marketingových nástrojů v organizacích služeb. Předmět vychází ze srovnání využití nástrojů, metod a postupů v marketingu služeb a marketingu spotřebního zboží. Důraz je kladen na vysvětlení rozšířeného marketingového mixu a jeho využití v organizacích služeb v teoretické i praktické rovině.
Povinná literatura:
Doporučená literatura:
Prerekvizity
Předmět nemá žádné prerekvizity.
Korekvizity
Předmět nemá žádné korekvizity.