116-0309 – Marketingové aplikace (MAP)
Garantující katedra | Katedra marketingu a obchodu |
Garant předmětu | doc. Ing. Šárka Velčovská, Ph.D. |
Úroveň studia | pregraduální nebo graduální |
Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi
1. Identifikovat možnosti aplikací marketingu v různých oborech/oblastech.
2. Pochopit rozdílné využití nástrojů marketingového mixu.
3. Nasadit správné marketingové nástroje.
4. Používat marketingové plánování pro marketingové aplikace.
5. Aplikovat nástroje marketingového mixu v praxi.
Vyučovací metody
Přednášky
Cvičení (v učebně)
Anotace
Cílem předmětu je seznámit studenty s hlavními aplikacemi marketingu, které se netýkají přímo klasického spotřebního trhu. Předmět se primárně koncentruje na vymezení odlišností týkajících se marketingu služeb a business marketingu. Cílem je rovněž zvládnutí použití relevantních nástrojů marketingového mixu, jejichž nasazení je v každé specifické aplikaci odlišné.
Povinná literatura:
Doporučená literatura:
Prerekvizity
Předmět nemá žádné prerekvizity.
Korekvizity
Předmět nemá žádné korekvizity.