116-0311 – Bakalářský seminář A (BSA)

Garantující katedraKatedra marketingu a obchodu
Garant předmětudoc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc.
Úroveň studiapregraduální nebo graduální
Verze předmětu
Kód verzeRok zavedeníRok zrušeníKredity
116-0311/01 2004/2005 2009/2010 2
116-0311/02 2004/2005 2
116-0311/03 2017/2018 2018/2019 2

Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi

1. Vybrat téma bakalářské práce. 2. Nalézt zdroje pro zvolené téma bakalářské práce. 3. Rešeršovat zdroje pro zvolené téma bakalářské práce. 4. Navrhnout metodiku řešení bakalářské práce. 5. Popsat zkoumanou společnost (trh).

Vyučovací metody

Semináře
Individuální konzultace

Anotace

Cílem předmětu je naučit základní dovednosti potřebné pro zpracování bakalářské práce jako je vyhledání informací, jejich třídění a navržení vhodné metodiky.

Povinná literatura:

Povinná literatura je individuální podle řešených témat bakalářských prací. Konkrétní tituly odborné literatury jsou uvedeny v Zadání bakalářské práce. ŘEZANKOVÁ, Hana. Analýza dat z dotazníkových šetření. 3. vyd. Praha: Professional, 2011. 224 s. ISBN 978-80-7431-062-1. MALHOTRA, Naresh K. Marketing Research. An Applied Approach. 7th ed. New Jersey: Prentice Hall, 2019. 888 s. ISBN 978-1292265636. TAHAL, Radek et al. Marketingový výzkum. Postupy, metody, trendy, 2. vyd. Praha: Grada, 2022. 296 s. ISBN 978-80-271-3535-6.

Doporučená literatura:

KAPOUNOVÁ, Jana a Pavel KAPOUN. Bakalářská a diplomová práce: od zadání po obhajobu. Praha: Grada, 2017. 136 s. ISBN 978-80-271-0079-8. ŠIROKÝ, Jan. Tvoříme a publikujeme odborné texty nejen pro ekonomy a manažery. Brno: Computer Press, 2011. 208 s. ISBN 978-80-251-3510-5. TAUFER, Ivan. Jak psát a obhajovat závěrečnou práci: bakalářskou, diplomovou, rigorózní, disertační, habilitační. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2009. 47 s. ISBN 978-80-7395-157-3.

Prerekvizity

Předmět nemá žádné prerekvizity.

Korekvizity

Předmět nemá žádné korekvizity.