116-0315 – Business Marketing (BM)

Garantující katedraKatedra marketingu a obchodu
Garant předmětudoc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc.
Úroveň studiapregraduální nebo graduální
Verze předmětu
Kód verzeRok zavedeníRok zrušeníKredity
116-0315/01 2004/2005 2009/2010 3
116-0315/02 2006/2007 4
116-0315/03 2008/2009 2013/2014 4

Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi

1.Formulovat specifika business marketingu. 2.Klasifikovat metody výzkumu na business trzích. 3.Kategorizovat typy nákupního chování na business trzích. 4.Vysvětlit zásady segmentace business trhů. 5.Identifikovat specifika aplikace marketingového mixu na business trzích

Vyučovací metody

Přednášky
Cvičení (v učebně)
Projekt

Anotace

Cíle předmětu je identifikovat specifika business marketingu, kategorizovat typy nákupního chování na business trzích a aplikovat nástroje marketingového mixu na business trzích. Studenti jsou rovněž seznámeni se zásadami segmentace business trhů.

Povinná literatura:

ALLOT, Philip. Integrated Business to Business Marketing. London: John Hunt Publishing, 2022. ISBN 9781789047790. BRENNAN, Ross, CANNING, Louise a McGRATH, Helen. Business-to-Business Marketing. London: SAGE Publications, 2024. ISBN 9781529791501. LOŠŤÁKOVÁ, Hana. Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. Praha: Grada, 2017. 320 s. ISBN 978-80-271-0419-2.

Doporučená literatura:

HALL, Simon. Innovative B2B Marketing. London: Kogan Page, 2022. ISBN 781398604780. MAKHITA, K. M., CANT, Michael Colin a THERON, Danie. Business-to-Business Marketing. 1st ed. Cape Town: Juta, 2016. pp. 352. ISBN 978-1-48512-122-0. MONCZKA, Robert et al. Purchasing and Supply Change Management. 6th ed. Mason: Cengage Learning, 2016. 888 p. ISBN 9781285869681.

Prerekvizity

Předmět nemá žádné prerekvizity.

Korekvizity

Předmět nemá žádné korekvizity.