116-0319 – E-marketing (EM)
Garantující katedra | Katedra marketingu a obchodu |
Garant předmětu | Ing. Pavel Smutný, Ph.D. |
Úroveň studia | pregraduální nebo graduální |
Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi
Cílem předmětu je:
1. naučit studenty využívat elektronická média v marketingu;
2. vysvětlit zásady tvorby obsah na různá sociální média;
3. analyzovat dosah a konverze na sociálních médiích i webových stránkách;
4. tvořit a vyhodnocovat reklamy v PPC systémech;
5. tvořit a vyhodnocovat e-mailingové kampaně.
Vyučovací metody
Přednášky
Cvičení (v učebně)
Anotace
Cílem předmětu je naučit studenty využívat elektronická média v marketingu. Studentům je komplexně vysvětlen princip a zásady tvorby obsahu pro jednotlivá sociální média v organické i placené formě včetně vyhodnocení dosahu a úspěšnosti.
Povinná literatura:
Doporučená literatura:
Prerekvizity
Předmět nemá žádné prerekvizity.
Korekvizity
Předmět nemá žádné korekvizity.