116-0320 – Spotřebitelské chování (SCH)
Garantující katedra | Katedra marketingu a obchodu |
Garant předmětu | doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc. |
Úroveň studia | pregraduální nebo graduální |
Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi
1.Definovat vlivy působící na chování spotřebitele
2.Charakterizovat segmenty spotřebitelů podle různých kritérií
3.Popsat rozhodovací proces spotřebitelů
4.Analyzovat psychologické aspekty chování spotřebitele
5.Navrhnout marketingové sdělení ovlivňující spotřebitelovo chování
Vyučovací metody
Přednášky
Cvičení (v učebně)
Anotace
Obsahem předmětu je definovat vlivy (interní i externí faktory) působící na chování spotřebitele a charakterizovat segmenty spotřebitelů podle různých segmentačních kritérií. Studenti budou rovněž seznámeni s modely spotřebitelského chování s důrazem na model sekvenčního rozhodovacího procesu a model černé skříňky.
Povinná literatura:
Doporučená literatura:
Prerekvizity
Předmět nemá žádné prerekvizity.
Korekvizity
Předmět nemá žádné korekvizity.