116-0330 – Marketingová komunikace (MK)

Garantující katedraKatedra marketingu a obchodu
Garant předmětudoc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc.
Úroveň studiapregraduální nebo graduální
Verze předmětu
Kód verzeRok zavedeníRok zrušeníKredity
116-0330/01 2009/2010 2020/2021 4
116-0330/02 2008/2009 2008/2009 4
116-0330/03 2019/2020 5
116-0330/04 2023/2024 6

Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi

1. Charakterizovat jednotlivé prvky marketingového komunikačního mixu. 2. Navrhnout optimální složení prvků marketingového komunikačního mixu pro výrobek na spotřebním trhu. 3. Sestavit plán marketingových komunikačních aktivit. 4. Prostřednictvím měření a testování zhodnotit účinnost marketingové komunikace. 5. Posoudit obsah marketingových komunikačních aktivit z legislativního a etického hlediska.

Vyučovací metody

Přednášky
Cvičení (v učebně)
Projekt

Anotace

Předmět řeší problematiku marketingové komunikace zejména na spotřebních trzích. Je zaměřen na zvládnutí teoretických pojmů ale i rozvíjení tvůrčích schopností a schopnosti prakticky zvládnout zadání reálných úkolů z oblasti plánování, řízení a hodnocení firemních marketingových komunikačních aktivit.

Povinná literatura:

KARLÍČEK, M. et al. Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu. 2. vyd. Praha: Grada, 2016. 224 s. ISBN 978-80-247-3541-2. PŘIKRYLOVÁ, Jana a kol. Moderní marketingová komunikace. 2. vyd. Praha: Grada, 2019. 344 s. ISBN 978-80-271-0787-2. VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama. Jak dělat reklamu. 4. akt a dopl. vyd. Praha: Grada, 2018. 296 s. ISBN 978-80-247-5865-7.

Doporučená literatura:

BUREŠOVÁ, Jitka. Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím. Praha: Grada, 2022. 288 s. ISBN 978-80-271-1680-5. DE PELSMACKER, P., GEUENS, M. and J. VAN DEN BERGH. Marketing Communications: A European Perspective. 7th ed. New Jersey: Pearson Education, 2021. ISBN 978-1-292327891. VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Image a firemní identita. 2. akt a rozš. vyd. Praha: Grada, 2020. 224 s. ISBN 978-80-271-2841-9.

Prerekvizity

Předmět nemá žádné prerekvizity.

Korekvizity

Předmět nemá žádné korekvizity.