116-0330 – Marketingová komunikace (MK)
Garantující katedra | Katedra marketingu a obchodu |
Garant předmětu | doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc. |
Úroveň studia | pregraduální nebo graduální |
Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi
1. Charakterizovat jednotlivé prvky marketingového komunikačního mixu.
2. Navrhnout optimální složení prvků marketingového komunikačního mixu pro výrobek na spotřebním trhu.
3. Sestavit plán marketingových komunikačních aktivit.
4. Prostřednictvím měření a testování zhodnotit účinnost marketingové komunikace.
5. Posoudit obsah marketingových komunikačních aktivit z legislativního a etického hlediska.
Vyučovací metody
Přednášky
Cvičení (v učebně)
Projekt
Anotace
Předmět řeší problematiku marketingové komunikace zejména na spotřebních trzích. Je zaměřen na zvládnutí teoretických pojmů ale i rozvíjení tvůrčích schopností a schopnosti prakticky zvládnout zadání reálných úkolů z oblasti plánování, řízení a hodnocení firemních marketingových komunikačních aktivit.
Povinná literatura:
Doporučená literatura:
Prerekvizity
Předmět nemá žádné prerekvizity.
Korekvizity
Předmět nemá žádné korekvizity.