116-0335 – Obchodní strategie (OS)
Garantující katedra | Katedra marketingu a obchodu |
Garant předmětu | Ing. Jaroslav Urminský, Ph.D. |
Úroveň studia | pregraduální nebo graduální |
Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi
1. Kategorizovat typy obchodních strategií
2. Zpracovat obchodní strategii
3. Zhodnotit úspěšnost obchodní strategie
4. Specifikovat výkon prodejních sil
5. Vytvořit motivační plán pro prodejní síly
Vyučovací metody
Přednášky
Cvičení (v učebně)
Anotace
Předmět je zaměřen na vymezení úlohy obchodní strategie v hierarchické struktuře podnikových strategií, na její obsah a možné varianty zaměření. Akcentován je proces tvorby strategie. Je specifikována role organizačních jednotek při naplňování business strategie a při strategickém řízení obchodní činnosti ve firmě. Pozornost je následně věnována vybraným funkčním strategiím, zejména strategii nákupní, distribuční a prodejní. Zdůrazňovány jsou progresívní strategické přístupy a alternativní směry strategického rozvoje.
Povinná literatura:
Doporučená literatura:
Prerekvizity
Předmět nemá žádné prerekvizity.
Korekvizity
Předmět nemá žádné korekvizity.