116-0336 – Odborná praxe v zahraničí (OPZ)

Garantující katedraKatedra marketingu a obchodu
Garant předmětuIng. Bc. Lenka Švajdová, Ph.D.
Úroveň studiapregraduální nebo graduální
Verze předmětu
Kód verzeRok zavedeníRok zrušeníKredity
116-0336/01 2013/2014 2020/2021 10
116-0336/02 2013/2014 2022/2023 10
116-0336/03 2019/2020 6
116-0336/04 2020/2021 6

Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi

1. Výběr společnosti/instituce/agentury v zahraničí 2. Kontakt se společností/institucí/agenturou 3. Zajištění financování studijního pobytu v zahraničí 4. Sestavení plánu praxe 5. Schválení plánu praxe garantem předmětu 6. Realizace praxe 7. Vypracování závěrečné zprávy o praxi 8. Schválení závěrečné zprávy garantem předmětu 9. Udělení zápočtu

Vyučovací metody

Terénní práce

Anotace

Studenti absolvují praxi ve vybrané společnosti, instituci nebo agentuře v zahraničí. Cílem praxe je rozvinout dovednosti studentů v činnostech souvisejících se studovanou specializací, připravit je na budoucí zaměstnání nebo podnikatelskou činnost a zdokonalit jejich komunikaci v cizím jazyce. Před zahájením praxe vypracuje student do předem připraveného formuláře plán praxe, který obsahuje místo praxe, cíl praxe, obsah vykonávané praxe včetně předpokládaných činností, časovou organizaci výkonu praxe a kontaktní osobu zadavatele praxe. Tento plán je následně schválen garantem předmětu. Po dobu jednoho až tří měsíců se student v rámci praxe seznamuje s chodem oddělení/agentury a s činností a prací jednotlivých zaměstnanců. Pod vedením mentora zpracovává data a poskytnuté informace, podílí se na marketingových (obchodních) činnostech spojených s chodem společnosti/agentury a zapojuje se do organizace eventů. Po absolvování praxe student předkládá student závěrečnou zprávu, ve které shrnuje výsledky své činnosti dosažené během praxe v zahraničí.

Povinná literatura:

KINGSNORTH, Simon. Digital Marketing Strategy: An Integrated Approach to Online Marketing. 3rd ed. London: Kogan page, 2022. 416 p. ISBN 978-1398605978. KOTLER, Philip et al. Marketing Management. 4th European ed. Harlow: Pearson, 2019. 840 p. ISBN 9781292248448. PŘIKRYLOVÁ Jana et al. Moderní marketingová komunikace. 2 zcela přep. vyd. Praha: Grada, 2019. 344 s. ISBN 978-80-271-0787-2.

Doporučená literatura:

BUREŠOVÁ Jitka. Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím. Praha: Grada, 2022. 288 s. ISBN 978-80-271-1680-5. MALHOTRA, Naresh K. Marketing Research: An Applied Orientation. 7th ed. Harlow: Pearson, 2019. 888 p. ISBN 978-1292265636. TAHAL, Radek et al. Marketingový výzkum. 2 vyd. Praha: Grada, 2022. 296 s. ISBN 978-80-271-3535-6.

Prerekvizity

Předmět nemá žádné prerekvizity.

Korekvizity

Předmět nemá žádné korekvizity.