116-0340 – Odborná praxe (OP)

Garantující katedraKatedra marketingu a obchodu
Garant předmětuIng. Bc. Lenka Švajdová, Ph.D.
Úroveň studiapregraduální nebo graduální
Verze předmětu
Kód verzeRok zavedeníRok zrušeníKredity
116-0340/01 2014/2015 2022/2023 2
116-0340/02 2019/2020 3
116-0340/03 2020/2021 3

Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi

1. Výběr společnosti/instituce/agentury 2. Kontakt se společností/institucí/agenturou 3. Sestavení plánu praxe 4. Schválení plánu praxe garantem předmětu 5. Realizace praxe 6. Vypracování závěrečné zprávy o praxi 7. Schválení závěrečné zprávy garantem předmětu 8. Udělení zápočtu

Vyučovací metody

Terénní práce

Anotace

Studenti absolvují praxi ve vybrané společnosti, instituci nebo agentuře. Cílem praxe je rozvinout dovednosti studentů v činnostech souvisejících se studovanou specializací a připravit je na budoucí zaměstnání nebo podnikatelskou činnost. Před zahájením praxe vypracuje student do předem připraveného formuláře plán praxe, který obsahuje místo praxe, cíl praxe, obsah vykonávané praxe včetně předpokládaných činností, časovou organizaci výkonu praxe a kontaktní osobu zadavatele praxe. Tento plán je následně schválen garantem předmětu. Po dobu jednoho až tří měsíců se student v rámci praxe seznamuje s chodem oddělení/agentury a s činností a prací jednotlivých zaměstnanců. Pod vedením mentora zpracovává data a poskytnuté informace, podílí se na marketingových (obchodních) činnostech spojených s chodem společnosti/agentury a zapojuje se do organizace eventů. Po absolvování praxe student předkládá student závěrečnou zprávu, ve které shrnuje výsledky své činnosti dosažené během praxe.

Povinná literatura:

KOTLER, Philip et al. Marketing Management. 4th European ed. Harlow: Pearson, 2019. 840 p. ISBN 9781292248448. MORAVEC, Tomáš a Jan PASTORČÁK. Spotřebitel a podnikatel na dynamicky se rozvíjejícím trhu. Praha: C. H. Beck, 2019. 368 s. ISBN 978-80-7400-745-3. PŘIKRYLOVÁ Jana et al. Moderní marketingová komunikace. 2 zcela přep. vyd. Praha: Grada, 2019. 344 s. ISBN 978-80-271-0787-2.

Doporučená literatura:

BUREŠOVÁ Jitka. Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím. Praha: Grada, 2022. 288 s. ISBN 978-80-271-1680-5. MALHOTRA, Naresh K. Marketing Research: An Applied Orientation. 7th ed. Harlow: Pearson, 2019. 888 p. ISBN 978-1292265636. TAHAL, Radek et al. Marketingový výzkum. 2 vyd. Praha: Grada, 2022. 296 s. ISBN 978-80-271-3535-6.

Prerekvizity

Předmět nemá žádné prerekvizity.

Korekvizity

Předmět nemá žádné korekvizity.