116-0400 – Marketing (MG)
Garantující katedra | Katedra marketingu a obchodu |
Garant předmětu | doc. Ing. Šárka Velčovská, Ph.D. |
Úroveň studia | pregraduální nebo graduální |
Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi
1. Porozumět základní marketingové terminologii.
2. Vysvětlit konkurenční koncepce.
3. Analyzovat marketingového prostředí.
4. Chápat principy spotřebitelské segmentace a spotřebitelského chování.
5. Vysvětlit marketingový informační systém a principy marketingového výzkumu.
6. Navrhnout marketingový mix.
Vyučovací metody
Přednášky
Cvičení (v učebně)
Anotace
Předmět poskytuje systematický, komplexní a aktuální pohled na jednotlivé oblasti marketingu. Cílem předmětu je představit studentům marketingovou filosofii, seznámit je se základními pojmy, zásadami a koncepty marketingu a přiblížit obsah jednotlivých složek marketingu. Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni aplikovat své poznatky na základní praktické problémy a využít získané znalosti v dalších navazujících předmětech.
Povinná literatura:
Doporučená literatura:
Prerekvizity
Předmět nemá žádné prerekvizity.
Korekvizity
Předmět nemá žádné korekvizity.