116-0408 – Marketingové řízení (MR)
Garantující katedra | Katedra marketingu a obchodu |
Garant předmětu | doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc. |
Úroveň studia | pregraduální nebo graduální |
Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi
1.Sestavit situační analýzu.
2.Klasifikovat indikátory měření trhu.
3.Vytvořit analýzu ziskovosti a produktivity.
4.Kategorizovat typy marketingových strategií.
5.Navrhnout programy marketingového mixu.
Vyučovací metody
Přednášky
Cvičení (v učebně)
Anotace
Předmět je zaměřen na zvýšení znalostí a rozvinutí dovedností v činnostech tvořících obsah marketingového řízení.
Cílem předmětu je vysvětlit studentům způsob tvorby situační analýzy a zorientovat je v typologii marketingových strategií. Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni kalkulovat indikátory vnitřní a vnější analýzy, analyzovat ziskovost a marketingovou produktivitu a navrhnout programy marketingového mixu.
Povinná literatura:
Doporučená literatura:
Prerekvizity
Předmět nemá žádné prerekvizity.
Korekvizity
Předmět nemá žádné korekvizity.