116-0500 – Marketing (POM)
Garantující katedra | Katedra marketingu a obchodu |
Garant předmětu | doc. Ing. Šárka Velčovská, Ph.D. |
Úroveň studia | pregraduální nebo graduální |
Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi
1. Rozvinout a vysvětlit základní přehled marketingových konceptů.
2. Klasifikovat vývojovou fázi podnikové filozofie.
3. Vytvořit analýzu marketingového prostředí.
4. Kategorizovat typy marketingového výzkumu.
5. Navrhnout programy marketingového mixu.
Vyučovací metody
Přednášky
Cvičení (v učebně)
Anotace
Předmět poskytuje systematický, komplexní a aktuální pohled na jednotlivé oblasti marketingu. Cílem předmětu je představit studentům marketingovou filosofii, seznámit je se základními pojmy, zásadami a koncepty marketingu a přiblížit obsah jednotlivých složek marketingu. Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni aplikovat své poznatky na základní praktické problémy a využít získané znalosti v dalších navazujících předmětech.
Povinná literatura:
Doporučená literatura:
Prerekvizity
Předmět nemá žádné prerekvizity.
Korekvizity
Předmět nemá žádné korekvizity.