116-0508 – Marketingové řízení (MME)

Garantující katedraKatedra marketingu a obchodu
Garant předmětudoc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc.
Úroveň studiapregraduální nebo graduální
Verze předmětu
Kód verzeRok zavedeníRok zrušeníKredity
116-0508/01 2011/2012 5

Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi

1. To set up the situation analysis. 2. To classify the kinds of market measurement. 3. To develop the profitability and productivity analysis. 4. To categorize the types of marketing strategies. 5. To design the programs of marketing mix.

Vyučovací metody

Přednášky
Cvičení (v učebně)

Anotace

Cílem předmětu je vysvětlit studentům způsob tvorby situační analýzy a zorientovat je v typologii marketingových strategií. Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni kalkulovat indikátory vnitřní a vnější analýzy, analyzovat ziskovost a marketingovou produktivitu a navrhnout programy marketingového mixu.

Povinná literatura:

DIBB, Sally et al. Marketing Concepts and Strategies. 9th ed. Mason: South-Western Cengage Learning, 2023. ISBN 978-1473778580. KOTLER, Philip, KELLER Kevin Lane a CERNEV, Alexander. Marketing Management. 16th ed. London: Pearson, 2022. ISBN 978-0137344161. MARSHALL, Greg and Mark JOHNSTON. Marketing Management. 4th ed. New York: McGraw Hill, 2023. ISBN 978-1260381917.

Doporučená literatura:

FERELL, O. C., HARTLINE, Michael a HOCHSTEIN, Bryan. Marketing Strategy. 8th ed. Mason: South-Western Cengage Learning, 2022. ISBN 978-0357516300. HOLLENSEN, Svend. Marketing Management. A Relationship Approach. 4th ed. Harlow: Prentice Hall, 2019. 728 p. ISBN 978-1292291444. IACOBUCCI, Dawn. Marketing Management. 6th ed. Mason: South-Western Cengage Learning, 2022. 336. pp. ISBN 978-0357635087.

Prerekvizity

Předmět nemá žádné prerekvizity.

Korekvizity

Předmět nemá žádné korekvizity.