116-0515 – Business Marketing (BME)

Garantující katedraKatedra marketingu a obchodu
Garant předmětudoc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc.
Úroveň studiapregraduální nebo graduální
Verze předmětu
Kód verzeRok zavedeníRok zrušeníKredity
116-0515/01 2011/2012 4
116-0515/02 2011/2012 2020/2021 4

Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi

1. To formulate of specifics of business marketing. 2. To classify the research methods on the business markets. 3. To categorize the types of buying behaviour on the business markets. 4. To explain the principles of business market segmentation. 5. To identify the specifics of applying marketing mix on the business markets.

Vyučovací metody

Přednášky
Cvičení (v učebně)

Anotace

Cíle předmětu je identifikovat specifika business marketingu, kategorizovat typy nákupního chování na business trzích a aplikovat nástroje marketingového mixu na business trzích. Studenti jsou rovněž seznámeni se zásadami segmentace business trhů.

Povinná literatura:

ALLOT, Philip. Integrated Business to Business Marketing. London: John Hunt Publishing, 2022. ISBN 9781789047790. BRENNAN, Ross, CANNING, Louise a McGRATH, Helen. Business-to-Business Marketing. London: SAGE Publications, 2024. ISBN 9781529791501. HALL, Simon. Innovative B2B Marketing. London: Kogan Page, 2022. ISBN 9781398604780.

Doporučená literatura:

HUTT, D. Michael a SPEH, W. Thomas. Business Marketing Management. Mason: Cengage Learning, 2014. 480 p. ISBN 9781408093719. MAKHITA, K. M., CANT, Michael Colin a THERON, Danie. Business-to-Business Marketing. 1st ed. Cape Town: Juta, 2016. pp. 352. ISBN 978-1-48512-122-0. MONCZKA, Robert et al. Purchasing and Supply Change Management. 6th ed. Mason: Cengage Learning, 2016. 888 p. ISBN 9781285869681.

Prerekvizity

Předmět nemá žádné prerekvizity.

Korekvizity

Předmět nemá žádné korekvizity.