116-0515 – Business Marketing (BME)
Garantující katedra | Katedra marketingu a obchodu |
Garant předmětu | doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc. |
Úroveň studia | pregraduální nebo graduální |
Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi
1. To formulate of specifics of business marketing.
2. To classify the research methods on the business markets.
3. To categorize the types of buying behaviour on the business markets.
4. To explain the principles of business market segmentation.
5. To identify the specifics of applying marketing mix on the business markets.
Vyučovací metody
Přednášky
Cvičení (v učebně)
Anotace
Cíle předmětu je identifikovat specifika business marketingu, kategorizovat typy nákupního chování na business trzích a aplikovat nástroje marketingového mixu na business trzích. Studenti jsou rovněž seznámeni se zásadami segmentace business trhů.
Povinná literatura:
Doporučená literatura:
Prerekvizity
Předmět nemá žádné prerekvizity.
Korekvizity
Předmět nemá žádné korekvizity.