116-0517 – Mezinárodní marketing (IM)

Garantující katedraKatedra marketingu a obchodu
Garant předmětudoc. Ing. Lenka Kauerová, CSc.
Úroveň studiapregraduální nebo graduální
Verze předmětu
Kód verzeRok zavedeníRok zrušeníKredity
116-0517/01 2009/2010 4
116-0517/02 2012/2013 4
116-0517/03 2014/2015 5

Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi

1. Formulovat specifika mezinárodního marketingového prostředí 2. Kategorizovat formy vstupu na mezinárodní trh 3. Vysvětlit zásady segmentace mezinárodních trhů 4. Zhodnotit marketingové přístupy k adaptaci marketingového mixu pro mezinárodní trh 5. Posoudit možnosti organizace marketingových aktivit ve vztahu k mezinárodnímu trhu

Vyučovací metody

Přednášky
Individuální konzultace
Cvičení (v učebně)

Anotace

Cílem předmětu je vysvětlení podstaty mezinárodního marketingu, vymezení možnosti vstupu na mezinárodní trh, seznámení se specifiky mezinárodního prostředí,marketigový program pro mezinárodní trh.

Povinná literatura:

Bradley, F.: International Marketing Strategy, Prentice Hall, UK 1995, ISBN 0-13-149527-5

Doporučená literatura:

Meloan, T.: International and Global Marketing, Concepts and Cases, Mc Graw Hill, ISBN0-256-21894-3

Prerekvizity

Předmět nemá žádné prerekvizity.

Korekvizity

Předmět nemá žádné korekvizity.