116-0525 – Diplomový seminář A (DSA)

Garantující katedraKatedra marketingu a obchodu
Garant předmětudoc. Ing. Šárka Velčovská, Ph.D.
Úroveň studiapregraduální nebo graduální
Verze předmětu
Kód verzeRok zavedeníRok zrušeníKredity
116-0525/01 2009/2010 2

Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi

1. Vybrat téma diplomové práce. 2. Nalézt zdroje pro zvolené téma diplomové práce. 3. Rešeršovat zdroje pro zvolené téma diplomové práce. 4. Navrhnout metodiku řešení diplomové práce. 5. Popsat zkoumanou společnost (trh).

Vyučovací metody

Individuální konzultace

Anotace

Cílem předmětu je připravit studenty na vypracování diplomové práce na zadané téma. Vzhledem k rozdílnému zaměření témat diplomových prací a specifičnosti podmínek jednotlivých řešení probíhá seminář formou individuálních konzultací podle potřeb studenta a s ohledem na stádia prací na řešení diplomové práce. Studenti se učí definovat předmět zkoumání, orientují se v informačních zdrojích, provádějí rešerši literatury, formulují cíl práce a předpokládané výsledky práce, navrhují aplikované metody a metodické postupy a tvoří logickou strukturu práce. V této etapě jsou rovněž studentům vysvětleny zásady zpracování závěrečné práce, zásady citací a citační problematika. Jedním z výsledků diplomového semináře A je i návrh Zadání diplomové práce, který je předložen vedoucímu katedry a děkanovi k podpisu.

Povinná literatura:

Literatura odpovídající tématu diplomové práce. MALHOTRA, Naresh K. Marketing Research. An Applied Approach. 7th ed. New Jersey: Prentice Hall, 2019. 888 s. ISBN 978-1292265636. WALLIMAN, N. Your Research Project. 2nd ed. London: Sage Publication, 2005. 450 s. ISBN 1-4129-0132-4. Directive No. EkF_SME_12_002 of the Dean of the Faculty of Economics VŠB-TU Ostrava on Guidelines for GraduateTheses [online]. Available at: https://dokumenty.vsb.cz/docs/files/cs/0667d8d0-3b7d-4599-b8ad-d3335d5f4b0a

Doporučená literatura:

BURNS, A. C., A. VEECK and R. F. BUSH. Marketing Research. 8th ed. Harlow: Pearson, 2017. ISBN 978-1-292-15326-1. HACKLEY, Christopher E. Qualitative Research in Marketing and Management: Doing Interpretive Research Projects. 2nd ed. London: Routledge, Taylor and Francis Group, 2020. ISBN 978-1-138-33219-5. SILVERMAN, David. Qualitative Research. 4th ed. Los Angeles: SAGE, 2016. 457 p. ISBN 978-1-4739-1657-9.

Prerekvizity

Předmět nemá žádné prerekvizity.

Korekvizity

Předmět nemá žádné korekvizity.