116-0530 – Marketingová komunikace (MCE)
Garantující katedra | Katedra marketingu a obchodu |
Garant předmětu | doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc. |
Úroveň studia | pregraduální nebo graduální |
Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi
1. Charakterizovat jednotlivé prvky marketingového komunikačního mixu.
2. Navrhnout optimální složení prvků marketingového komunikačního mixu pro výrobek na spotřebním trhu.
3. Sestavit plán marketingových komunikačních aktivit.
4. Prostřednictvím měření a testování zhodnotit účinnost marketingové komunikace.
5. Posoudit obsah marketingových komunikačních aktivit z legislativního a etického hlediska.
Vyučovací metody
Přednášky
Cvičení (v učebně)
Projekt
Anotace
Tento modul se zabývá základními prvky a koncepty marketingové komunikace převážně na spotřebitelských trzích. Cílem je ukázat studentům kontext, v němž se často rozhoduje o způsobu marketingové komunikace, a vysvětlit tvorbu strategií, které umožňují organizacím efektivněji komunikovat se svými spotřebiteli.
Povinná literatura:
Doporučená literatura:
Prerekvizity
Předmět nemá žádné prerekvizity.
Korekvizity
Předmět nemá žádné korekvizity.