116-0530 – Marketingová komunikace (MCE)

Garantující katedraKatedra marketingu a obchodu
Garant předmětudoc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc.
Úroveň studiapregraduální nebo graduální
Verze předmětu
Kód verzeRok zavedeníRok zrušeníKredity
116-0530/01 2008/2009 2008/2009 4
116-0530/02 2009/2010 2020/2021 4
116-0530/03 2014/2015 5

Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi

1. Charakterizovat jednotlivé prvky marketingového komunikačního mixu. 2. Navrhnout optimální složení prvků marketingového komunikačního mixu pro výrobek na spotřebním trhu. 3. Sestavit plán marketingových komunikačních aktivit. 4. Prostřednictvím měření a testování zhodnotit účinnost marketingové komunikace. 5. Posoudit obsah marketingových komunikačních aktivit z legislativního a etického hlediska.

Vyučovací metody

Přednášky
Cvičení (v učebně)
Projekt

Anotace

Tento modul se zabývá základními prvky a koncepty marketingové komunikace převážně na spotřebitelských trzích. Cílem je ukázat studentům kontext, v němž se často rozhoduje o způsobu marketingové komunikace, a vysvětlit tvorbu strategií, které umožňují organizacím efektivněji komunikovat se svými spotřebiteli.

Povinná literatura:

DE PELSMACKER, P., GEUENS, M. and J. VAN DEN BERGH. Marketing Communications: A European Perspective. 6th edition. New Jersey: Pearson Education, 2017. ISBN 978-1-292-13576-2. FILL, Chris. Marketing Communications: Brands, Experiences and Participation. 8th edition. New Jersey: Pearson Education, 2019. ISBN 978-1-292-23500-4. MORIARTY, S., MITCHELL. N. and W. WELLS. Advertising. Principles&Practice. 10th edition. New Jersey: Pearson Education, 2019. ISBN 9780134480435.

Doporučená literatura:

BELCH, G. E. and M. A. BELCH. Advertising and Promotion: An Integrated Marketing Communications Perspective. 11th edition New York: McGraw-Hill/Irwin, 2018. ISBN 9781259548147. CLOW, K. E. and D. BAACK. Integrated Advertising, Promotion and Marketing Communication. 8th edition. New Jersey: Pearson Education, 2018. ISBN 9780134484136. HACKLEY, Chris. Advertising & Promotion: An integrated Marketing Communications Approach. 2nd Edition. London: Sage, 2013. ISBN 978-1-84920-145-2.

Prerekvizity

Předmět nemá žádné prerekvizity.

Korekvizity

Předmět nemá žádné korekvizity.