116-0534 – Marketingový projekt (MP)
Garantující katedra | Katedra marketingu a obchodu |
Garant předmětu | Ing. Jaroslav Urminský, Ph.D. |
Úroveň studia | pregraduální nebo graduální |
Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi
1. Sestavit plán marketingového projektu
2. Navrhnout rozpočet marketingového projektu
3. Vyhledat relevantní zdroje pro řešení marketingového projektu
4. Řešit marketingový projekt
5. Naučit se prezentovat výsledky marketingového projektu
Vyučovací metody
Projekt
Terénní práce
Anotace
Student v rámci předmětu vypracovává předem schválený projekt pro zadavatele, kterými jsou firmy v regionu nebo katedra marketingu a obchodu. Studenti volí buď z projektů dlouhodobě spolupracujících firem, nebo mohou navrhnout vlastní projekt u organizace, ve které už působí. Případně je možné spolupracovat se členy katedry na projektech, které se týkají jejich vědeckovýzkumné činnosti.
Povinná literatura:
Doporučená literatura:
Prerekvizity
Předmět nemá žádné prerekvizity.
Korekvizity
Předmět nemá žádné korekvizity.