116-0541 – Digitální marketing (DM)
Garantující katedra | Katedra marketingu a obchodu |
Garant předmětu | Ing. Pavel Smutný, Ph.D. |
Úroveň studia | pregraduální nebo graduální |
Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi
1. Charakterizovat jednotlivé nástroje digitálního marketingu.
2. Identifikovat specifika marketingového výzkumu na internetu včetně datové žurnalistiky.
3. Identifikovat specifika spotřebitelského chování na internetu (e-shopech a sociálních sítích).
4. Zhodnotit účinnost digitálního marketingu prostřednictvím měření a analyzování.
5. Posoudit obsah aktivit digitálního marketingu z legislativního a etického hlediska.
Vyučovací metody
Přednášky
Cvičení (v učebně)
Anotace
Cílem předmětu je naučit studenty charakterizovat jednotlivé nástroje digitálního marketingu. Studentům je představena tématika marketingového výzkumu na internetu včetně datové žurnalistiky a specifika spotřebitelského chování na internetu (e-shopech a sociálních sítích). Součástí je vyhodnocení účinnosti digitálního marketingu měřením a analytikou a posouzení aktivit digitálního marketingu z legislativního a etického hlediska.
Povinná literatura:
Doporučená literatura:
Prerekvizity
Předmět nemá žádné prerekvizity.
Korekvizity
Předmět nemá žádné korekvizity.