116-9549 – Strategic Marketing Management (SMM)
Garantující katedra | Katedra marketingu a obchodu |
Garant předmětu | doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc. |
Úroveň studia | postgraduální |
Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi
1.Sestavit situační analýzu.
2.Identifikovat metody pro měření trhu.
3.Kategorizovat typy marketingových strategií.
4.Vysvětlovat vhodnost aplikace programů marketingového mixu.
5.Charakterizovat marketingové modely.
Vyučovací metody
Přednášky
Individuální konzultace
Anotace
Předmět je zaměřen na pochopení problematiky strategického marketingového řízení a tvorbu strategických přístupů. Po absolvování předmětu by měli být studenti schopni aplikovat vhodné teoretické koncepty a analytické modely při tvorbě publikačních výstupů.
Povinná literatura:
Doporučená literatura:
Prerekvizity
Předmět nemá žádné prerekvizity.
Korekvizity
Předmět nemá žádné korekvizity.