118-0443 – Regionální a městský marketing (Regmarkk)
Garantující katedra | Katedra regionální a environmentální ekonomiky |
Garant předmětu | prof. Ing. Jan Sucháček, Ph.D. |
Úroveň studia | pregraduální nebo graduální |
Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi
Cílem předmětu je seznámit posluchače s úlohou a významem regionálního a městského marketingu pro územní rozvoj. Budou zde analyzovány důvody vzniku a rozšíření tohoto v současnosti se nesmírně dynamicky vyvíjejícího oboru. Pozornost bude věnována také prvkům a procesům, které náleží do regionálního a městského marketingu. Vedle teoretických aspektů a souvislostí marketingu regionů a měst nebude opomenuto ani jeho praktické uplatnění, protože to se postupně stává neoddělitelnou součástí řízení měst a regionů.
Vyučovací metody
Přednášky
Anotace
Povinná literatura:
1. Rumpel, P. Teritoriální marketing jako koncept územního rozvoje. Ostravská univerzita. 2002. 2. Janečková, L., Vaštíková, M. Marketing měst a obcí. Grada Publishing. 1999. 3. Malinovský, J., Kutscherauer, A., Sucháček, J. Management regionů a obcí. VŠB-TU. RCCV. 2003.
Doporučená literatura:
1. Payne, A. Marketing služeb. Grada Publishing. 1996. 2. Ježek, J. Městský marketing - očekávání a realita. Sládkovičovo: Vysoká škola Visegrádu, 2011.
Prerekvizity
Předmět nemá žádné prerekvizity.
Korekvizity
Předmět nemá žádné korekvizity.