119-0341 – Diplomový seminář B (DS B)

Garantující katedraKatedra práva
Garant předmětuIng. Martina Krügerová, Ph.D.
Úroveň studiapregraduální nebo graduální
Verze předmětu
Kód verzeRok zavedeníRok zrušeníKredity
119-0341/01 2006/2007 2021/2022 3
119-0341/02 2019/2020 3

Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi

Student bude schopen: - zpracovat diplomovou práci, - získat zkušenosti s tvůrčím psaním, - aplikovat vědecké metody - řešit zadaný problém, - prezentovat (ústně a písemně) zadaný problém, - obhajovat své vlastní přístupy, závěry.

Vyučovací metody

Semináře
Individuální konzultace

Anotace

Student zpracovává diplomovou práci, kterou odevzdá v zadaném termínu. Diplomová práce musí svou formou a obsahem odpovídat standardní úrovni diplomové práce absolventa vysoké školy. Studenti získají zkušenosti s tvůrčím psaním, aplikováním vědeckých metod, prokáží schopnost ústně a písemně prezentovat zadaný problém a obhajovat své vlastní přístupy.

Povinná literatura:

Literatura odpovídající tématu diplomové práce. ATTL, Pavel a Petr STUDNIČKA. Zásady zpracování závěrečných kvalifikačních prací. 3. aktualizované vydání. Praha: Vysoká škola hotelová v Praze, 2019. ISBN 978-80-87411-82-7. FOLTÝNEK, Tomáš a kol. Jak se vyhnout plagiátorství – příručka pro studenty. Univerzita Karlova: Nakladatelství Karolinum, 2020. ISBN 978-80-246-4790-6. FOLTÝNEK, Tomáš. How to avoid plagiarism: student handbook. Praha: Charles university, Karolinum Press, 2020. ISBN 978-80-246-5025-8. Směrnice č. EkF_SME_07_004 děkana EkF VŠB-TU Ostrava o zásadách pro vypracování závěrečných prací ČSN ISO 690 (010197): 2022, Pravidla pro bibliografické odkazy a citace informačních zdrojů.

Doporučená literatura:

Literatura odpovídající tématu diplomové práce. OCHRANA, František. Metodologie, metody a metodika vědeckého výzkumu. Praha: Univerzita Karlova, 2019. ISBN 978-80-246-4200-0. ŠUBRT, Tomáš. Ekonomicko-matematické metody. 3. vyd. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2019. ISBN 978-80-7380-762-7. TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. 2. vyd. Praha: Grada, 2022. ISBN 978-80-271-3535-6.

Prerekvizity

Předmět nemá žádné prerekvizity.

Korekvizity

Předmět nemá žádné korekvizity.