545-0260 – Teorie firmy a marketing (TEOFM)
Garantující katedra | Katedra ekonomiky a systémů řízení |
Garant předmětu | Ing. Igor Černý, Ph.D. |
Úroveň studia | pregraduální nebo graduální |
Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi
Cílem předmětu je pochopení chování spotřebitele a firmy a pochopení základních pojmů z oblasti marketingu. Studenti získají teoretické a odborné znalosti z oblasti mikroekonomie a marketingu.
Vyučovací metody
Přednášky
Cvičení (v učebně)
Anotace
Předmět se zabývá základními pojmy z teorie firmy a marketingu, tj. teorií chování spotřebitele (rozpočtové omezení, spotřebitelské preference) a teorií firmy (produkční funkce, vztah mezi celkovými, mezními a průměrnými produkčními křivkami, náklady, dokonalá konkurence, monopol, monopolistická konkurence) a marketingem (marketingový výzkum, produkt, distribuce, cena, propagace).
Povinná literatura:
Doporučená literatura:
Prerekvizity
Předmět nemá žádné prerekvizity.
Korekvizity
Předmět nemá žádné korekvizity.