545-0946 – Průmyslový marketing (PM)
Garantující katedra | Katedra ekonomiky a systémů řízení |
Garant předmětu | doc. Ing. Šárka Vilamová, Ph.D. |
Úroveň studia | postgraduální |
Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi
Student pochopí podstatu marketingového řízení firmy, osvojení vybraných metod a přístupů marketingové analýzy a jejich následné využití v rozhodovacích procesech průmyslového podniku.
V rámci předmětu se student naučí definovat cíl a roli marketingu v praxi průmyslového podniku, specifika průmyslového marketingu a jeho užití, vzájemné vazby v rozhodovacích procesech průmyslových firem na jednotlivých úrovních řízení.
Vyučovací metody
Individuální konzultace
Anotace
Povinná literatura:
Doporučená literatura:
VILAMOVÁ, Š. Strategický management. Ostrava: VŠB-TU Ostrava, 2013.
Prerekvizity
Předmět nemá žádné prerekvizity.
Korekvizity
Předmět nemá žádné korekvizity.