545-0946 – Průmyslový marketing (PM)

Garantující katedraKatedra ekonomiky a systémů řízení
Garant předmětudoc. Ing. Šárka Vilamová, Ph.D.
Úroveň studiapostgraduální
Verze předmětu
Kód verzeRok zavedeníRok zrušeníKredity
545-0946/01 2016/2017 2022/2023 10

Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi

Student pochopí podstatu marketingového řízení firmy, osvojení vybraných metod a přístupů marketingové analýzy a jejich následné využití v rozhodovacích procesech průmyslového podniku. V rámci předmětu se student naučí definovat cíl a roli marketingu v praxi průmyslového podniku, specifika průmyslového marketingu a jeho užití, vzájemné vazby v rozhodovacích procesech průmyslových firem na jednotlivých úrovních řízení.

Vyučovací metody

Individuální konzultace

Anotace

Povinná literatura:

KOTLER, P., KELLER, K., L. Marketing Management. 14. vydání. Praha: Grada Publishing, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5. KOZEL, R., MYNÁŘOVÁ, L., SVOBODOVÁ, H. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada Publishing, a.s., 2011. ISBN 978-80-247-3527-6.

Doporučená literatura:

VILAMOVÁ, Š. Strategický management. Ostrava: VŠB-TU Ostrava, 2013.

Prerekvizity

Předmět nemá žádné prerekvizity.

Korekvizity

Předmět nemá žádné korekvizity.