545-0947 – Obchodní činnosti firmy (OČF)

Garantující katedraKatedra ekonomiky a systémů řízení
Garant předmětudoc. Ing. Roman Kozel, Ph.D.
Úroveň studiapostgraduální
Verze předmětu
Kód verzeRok zavedeníRok zrušeníKredity
545-0947/01 2016/2017 2022/2023 10

Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi

Student si osvojí pochopení podstaty obchodních činností firmy, marketingového řízení firmy, pochopí vybrané metody a přístupy k obchodním strategiím, mezinárodní možnosti rozvoje firmy. Student zvládne definování cíle a rolí obchodních strategií v praxi průmyslového podniku, specifika obchodování na průmyslových trzích v rámci mezinárodního obchodu. Rovněž pochopí principy společné obchodní politiky EU a podpory exportních možností průmyslových firem.

Vyučovací metody

Individuální konzultace

Anotace

Povinná literatura:

MACHKOVÁ, H. Mezinárodní obchodní operace. Praha: Grada Publishing, 2010, ISBN 978-80-247-3237-4. KOTLER, P., KELLER, K., L. Marketing Management. 14. vydání. Praha: Grada Publishing, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5. SVATOŠ, M. a kol. Zahraniční obchod. Teorie a praxe. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-2708-0.

Doporučená literatura:

PŘIKRYLOVÁ, J., JAHODOVÁ, H. Moderní marketingová komunikace. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8. KHELEROVÁ, V. Komunikační a obchodní dovednosti manažera. 3. dopl. vyd. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3566-5. KORDA, P. Zlatá pravidla obchodního vyjednávání. 4. vyd. Praha: Grada Publishing, 2011. ISBN 978-80-247-3752-2.

Prerekvizity

Předmět nemá žádné prerekvizity.

Korekvizity

Předmět nemá žádné korekvizity.