634-0923 – Průmyslový marketing (PM)
Garantující katedra | Katedra ekonomiky a managementu v průmyslu |
Garant předmětu | doc. Ing. Šárka Vilamová, Ph.D. |
Úroveň studia | postgraduální |
Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi
Student získá informace o marketingu jako filosofie a marketingu jako procesu, bude schopen demonstrovat základní principy funkce a úlohy marketingu v průmyslovém podniku a bude umět aplikovat nástroje marketingu a používat je v manažerské praxi průmyslového podniku.
Vyučovací metody
Individuální konzultace
Anotace
Povinná literatura:
[1] KOZEL R. a kol. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011.
[2] FORET M. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2011.
Doporučená literatura:
[1] ZAMAZALOVÁ M. Marketing obchodní firmy. Praha: Grada, 2009.
[2] JAKUBÍKOVÁ D. Strategický marketing. Praha: Grada, 2013.
Prerekvizity
Předmět nemá žádné prerekvizity.
Korekvizity
Předmět nemá žádné korekvizity.