634-0923 – Průmyslový marketing (PM)

Garantující katedraKatedra ekonomiky a managementu v průmyslu
Garant předmětudoc. Ing. Šárka Vilamová, Ph.D.
Úroveň studiapostgraduální
Verze předmětu
Kód verzeRok zavedeníRok zrušeníKredity
634-0923/01 2006/2007 2023/2024 10
634-0923/02 2006/2007 2023/2024 10

Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi

Student získá informace o marketingu jako filosofie a marketingu jako procesu, bude schopen demonstrovat základní principy funkce a úlohy marketingu v průmyslovém podniku a bude umět aplikovat nástroje marketingu a používat je v manažerské praxi průmyslového podniku.

Vyučovací metody

Individuální konzultace

Anotace

Povinná literatura:

[1] KOZEL R. a kol. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011. [2] FORET M. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2011.

Doporučená literatura:

[1] ZAMAZALOVÁ M. Marketing obchodní firmy. Praha: Grada, 2009. [2] JAKUBÍKOVÁ D. Strategický marketing. Praha: Grada, 2013.

Prerekvizity

Předmět nemá žádné prerekvizity.

Korekvizity

Předmět nemá žádné korekvizity.