634-2013 – Marketing a obchod (MO)
Garantující katedra | Katedra ekonomiky a managementu v průmyslu |
Garant předmětu | doc. Ing. Šárka Vilamová, Ph.D. |
Úroveň studia | pregraduální nebo graduální |
Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi
Získané znalosti:
- student bude umět popsat a analyzovat základní marketingové procesy podniku,
- student bude umět formulovat základní požadavky na provedení marketingového výzkumu, vč. přípravné fáze výzkumu a jeho realizace.
Získané dovednosti:
- student bude umět využít svých znalostí k rozhodnutí o vhodnosti použití jednotlivých nástrojů marketingového mixu,
- student bude umět aplikovat své znalosti a teoretické poznatky při řešení úloh spojených s rozhodovacím procesem průmyslových firem v oblasti marketingové strategie.
Vyučovací metody
Přednášky
Cvičení (v učebně)
Anotace
Cílem výuky tohoto předmětu je dosáhnout u posluchačů schopnost praktické aplikace znalostí a teoretických poznatků při řešení úloh spojených s rozhodovacím procesem průmyslových firem v oblasti marketingové analýzy a strategie a všude tam, kde jsou rozhodovací procesy navázány na znalosti trhu a tržního prostředí.
Povinná literatura:
Doporučená literatura:
Prerekvizity
Předmět nemá žádné prerekvizity.
Korekvizity
Předmět nemá žádné korekvizity.