116-0030 – Marketing (.)

Garantující katedraKatedra marketingu a obchodu
Garant předmětuDr.Ing. Hana Svobodová
Úroveň studiapregraduální nebo graduální
Verze předmětu
Kód verzeRok zavedeníRok zrušeníKredity
116-0030/00 1997/1998 1997/1998
116-0030/01 1999/2000 2009/2010 3

Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi

..

Vyučovací metody

Anotace

Základní pojmy marketingu. Podstata a historický vývoj marketingu. Teritoriální zvláštnosti marketingu, prostředí a marketingový informační systém. Výzkum v marketingu, segmentace a nástroje marketingu, tzv. marketingový mix – produkt, cena, místo, marketingová komunikace. Marketingové analýzy, strategie a taktika. Organizace marketingu ve firmě.

Povinná literatura:

Doporučená literatura:

Prerekvizity

Předmět nemá žádné prerekvizity.

Korekvizity

Předmět nemá žádné korekvizity.