545-1001/01 – Management a komunikace (MaK)

Garantující katedraKatedra ekonomiky a systémů řízeníKredity3
Garant předmětuIng. Simona Matušková, Ph.D. Paed.IGIPGarant verze předmětuIng. Simona Matušková, Ph.D. Paed.IGIP
Úroveň studiaU3VPovinnostpovinný
Ročník1Semestrzimní
Jazyk výukyčeština
Rok zavedení2008/2009Rok zrušení2021/2022
Určeno pro fakultyHGFUrčeno pro typy studiauniverzita 3. věku
Výuku zajišťuje
Os. čís.JménoCvičícíPřednášející
MAT49 Ing. Simona Matušková, Ph.D. Paed.IGIP
Rozsah výuky pro formy studia
Forma studiaZp.zak.Rozsah
celoživotní Zápočet 8+0

Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi

Získání nových a prohloubení stávajících teoretických znalostí a následných praktických dovedností v oblasti managementu a komunikace.

Vyučovací metody

Přednášky

Anotace

Povinná literatura:

KOTLER, P. Marketing Management: Analýza, plánování, realizace a kontrola. Praha : Victoria Publishing, 1992. 789 s. ISBN 80-85605-08-2.

Doporučená literatura:

Horáková, I. a kol. Strategie firemní komunikace. Praha : Management Press, 2009. 254 s. ISBN 978-80-7261-178-2. FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Computer press, 2009. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.

Forma způsobu ověření studijních výsledků a další požadavky na studenta

Znalosti v průběhu semestru jsou kontrolovány pomocí seminárních prací, prezentací a ústní/písemnou zkouškou.

E-learning

Pro další komunikaci se studenty nad rámec prezenční výuky je používán e-learningový systém Moodle (lms.vsb.cz), prostřednictvím kterého je umožněna komunikace jak mezi vyučujícím a studenty, tak mezi studenty navzájem.

Další požadavky na studenta

Nejsou žádné další požadavky na studenty.

Prerekvizity

Předmět nemá žádné prerekvizity.

Korekvizity

Předmět nemá žádné korekvizity.

Osnova předmětu

1. Public relations a publicita 2. Komunikace a společenské chování 3. Komunikační dovednosti a techniky 4. Komunikační mix 5. Asertivita 6. Krizový management 7. Prezentace 8. Média 9. Změny v komunikačním okolí 10. Mediální agentury 11. Výběr P.R. agentury 12. Vývoj reklamy 13. Reklamní kampaň 14. Firemní identita

Podmínky absolvování předmětu

Celoživotní forma (platnost od: 2011/2012 zimní semestr, platnost do: 2014/2015 zimní semestr)
Název úlohyTyp úlohyMax. počet bodů
(akt. za podúlohy)
Min. počet bodůMax. počet pokusů
Zápočet Zápočet   3
Rozsah povinné účasti: U3V - účast nepovinná

Zobrazit historii

Podmínky absolvování předmětu a účast na cvičeních v rámci ISP:

Zobrazit historii

Výskyt ve studijních plánech

Akademický rokProgramObor/spec.Spec.ZaměřeníFormaJazyk výuky Konz. stř.RočníkZLTyp povinnosti
2012/2013 (U5004) Ekonomie pro seniory C čeština Ostrava 1 povinný stu. plán
2011/2012 (U5004) Ekonomie pro seniory C čeština Ostrava 1 povinný stu. plán
2010/2011 (U5004) Ekonomie pro seniory C čeština Ostrava 1 povinný stu. plán

Výskyt ve speciálních blocích

Název blokuAkademický rokForma studiaJazyk výuky RočníkZLTyp blokuVlastník bloku

Hodnocení Výuky

Předmět neobsahuje žádné hodnocení.