116-0012/02 – Marketing služeb (MarSlu)
Garantující katedra | Katedra marketingu a obchodu | Kredity | 6 |
Garant předmětu | Ing. Jana Ostrožná, Ph.D. | Garant verze předmětu | Fiktivní Uživatel |
Úroveň studia | pregraduální nebo graduální | Povinnost | povinně volitelný |
Ročník | 3 | Semestr | letní |
| | Jazyk výuky | čeština |
Rok zavedení | 1990/1991 | Rok zrušení | 2009/2010 |
Určeno pro fakulty | EKF | Určeno pro typy studia | magisterské |
Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi
Cílem předmětu je rozvinout poznatky z oblasti marketingu ve specifických podmínkách organizací služeb.
Po absolvování předmětu student bude schopen:
Charakterizovat trh služeb, jeho specifika.
Uvést rozdíly mezi prodejem hmotného zboží a službami.
Sestavit komplexní nabídku služeb organizace včetně balíčků služeb.
Rozhodnout o využití nástrojů rozšířeného marketingového mixu v organizaci služeb.
Modifikovat proces marektingového řízení pro organizace služeb.
Vyučovací metody
Anotace
Předmět je zaměřen na specifika trhu služeb, proces marketingového řízení a využití marketingových nástrojů v organizacích služeb. Předmět vychází ze srovnání využití nástrojů, metod a postupů v marketingu služeb a marketingu spotřebního zboží. Důraz je kladen na vysvětlení rozšířeného marketingového mixu a jeho využití v organizacích služeb v teoretické i praktické rovině.
Povinná literatura:
Doporučená literatura:
Forma způsobu ověření studijních výsledků a další požadavky na studenta
E-learning
Další požadavky na studenta
Prerekvizity
Korekvizity
Předmět nemá žádné korekvizity.
Osnova předmětu
Podmínky absolvování předmětu
Výskyt ve studijních plánech
Výskyt ve speciálních blocích
Hodnocení Výuky
Předmět neobsahuje žádné hodnocení.