116-0030/00 – Marketing (.)

Garantující katedraKatedra marketingu a obchoduKredity
Garant předmětuDr.Ing. Hana SvobodováGarant verze předmětuFiktivní Uživatel
Úroveň studiapregraduální nebo graduální
Jazyk výukyčeština
Rok zavedení1997/1998Rok zrušení1997/1998
Určeno pro fakultyUrčeno pro typy studia

Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi

..

Vyučovací metody

Anotace

Základní pojmy marketingu. Podstata a historický vývoj marketingu. Teritoriální zvláštnosti marketingu, prostředí a marketingový informační systém. Výzkum v marketingu, segmentace a nástroje marketingu, tzv. marketingový mix – produkt, cena, místo, marketingová komunikace. Marketingové analýzy, strategie a taktika. Organizace marketingu ve firmě.

Povinná literatura:

Doporučená literatura:

Forma způsobu ověření studijních výsledků a další požadavky na studenta

E-learning

Další požadavky na studenta

Prerekvizity

Předmět nemá žádné prerekvizity.

Korekvizity

Předmět nemá žádné korekvizity.

Osnova předmětu

Podmínky absolvování předmětu

Podmínky absolvování jsou definovány pouze pro konkrétní verzi předmětu a formu studia

Výskyt ve studijních plánech

Akademický rokProgramObor/spec.Spec.ZaměřeníFormaJazyk výuky Konz. stř.RočníkZLTyp povinnosti

Výskyt ve speciálních blocích

Název blokuAkademický rokForma studiaJazyk výuky RočníkZLTyp blokuVlastník bloku

Hodnocení Výuky

Předmět neobsahuje žádné hodnocení.