116-0030/00 – Marketing (.)
Garantující katedra | Katedra marketingu a obchodu | Kredity | |
Garant předmětu | Dr.Ing. Hana Svobodová | Garant verze předmětu | Fiktivní Uživatel |
Úroveň studia | pregraduální nebo graduální | | |
| | Jazyk výuky | čeština |
Rok zavedení | 1997/1998 | Rok zrušení | 1997/1998 |
Určeno pro fakulty | | Určeno pro typy studia | |
Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi
..
Vyučovací metody
Anotace
Základní pojmy marketingu. Podstata a historický vývoj marketingu. Teritoriální
zvláštnosti marketingu, prostředí a marketingový informační systém. Výzkum v
marketingu, segmentace a nástroje marketingu, tzv. marketingový mix –
produkt, cena, místo, marketingová komunikace. Marketingové analýzy, strategie
a taktika. Organizace marketingu ve firmě.
Povinná literatura:
Doporučená literatura:
Forma způsobu ověření studijních výsledků a další požadavky na studenta
E-learning
Další požadavky na studenta
Prerekvizity
Předmět nemá žádné prerekvizity.
Korekvizity
Předmět nemá žádné korekvizity.
Osnova předmětu
Podmínky absolvování předmětu
Podmínky absolvování jsou definovány pouze pro konkrétní verzi předmětu a formu studia
Výskyt ve studijních plánech
Výskyt ve speciálních blocích
Hodnocení Výuky
Předmět neobsahuje žádné hodnocení.