116-0309/05 – Marketingové aplikace (MAP)

Garantující katedraKatedra marketingu a obchoduKredity5
Garant předmětuIng. Petr Baránek, Ph.D.Garant verze předmětuIng. Petr Baránek, Ph.D.
Úroveň studiapregraduální nebo graduálníPovinnostpovinně volitelný
Ročník2Semestrzimní
Jazyk výukyčeština
Rok zavedení2013/2014Rok zrušení
Určeno pro fakultyEKFUrčeno pro typy studiabakalářské
Výuku zajišťuje
Os. čís.JménoCvičícíPřednášející
BAR33 Ing. Petr Baránek, Ph.D.
SPA50 doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc.
Rozsah výuky pro formy studia
Forma studiaZp.zak.Rozsah
prezenční Zápočet 2+2

Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi

1. Identifikovat možnosti aplikací marketingu v různých oborech/oblastech. 2. Pochopit rozdílné využití nástrojů marketingového mixu. 3. Nasadit správné marketingové nástroje. 4. Používat marketingové plánování pro marketingové aplikace. 5. Aplikovat nástroje marketingového mixu v praxi.

Vyučovací metody

Semináře
Projekt

Anotace

1. Marketing služeb 2. Politický marketing 3. Marketing cestovního ruchu 4. Marketing ve finančním sektoru 5. Marketing měst a regionů 6. Business marketing 7. Marketing neziskových organizací 8. Marketing sportovních a kulturních akcí 9. Marketing vzdělávacích institucí 10. Marketing v pojišťovnictví 11. Marketing ve stavebnictví 12. Zelený marketing 13. Marketing ve zdravotnictví 14. Marketing v poště

Povinná literatura:

KOTLER, PH. a K. KELLER. Marketing management – 14/E. Prentice Hall, 2012. 816 pp. ISBN-10: 0132102927.

Doporučená literatura:

1. VÁVRA, Oldřich. Praktické marketingové aplikace. 1. vydání. Praha: Oeconomica, 2007. 195 s. ISBN 978-80-245-1307-2. 2. McCARTHY, Jerome E. a William D. PERREAULT. Applications In Basic Marketing (Paperback). London: McGrawHill, 2011. ISBN 0075610299. 3. CRANE, F. Marketing for Entrepreneurs: Concepts and Applications for New Ventures. London: SAGE Publications, 2010. ISBN 978-1-4129-5347-4. 4. PERREAULT, W. D. Basic Marketing W/Applications in Basic Marketing: Global-Managerial Approach (No. 1). London: McGraw Hill, 2007. ISBN 0073226378..

Způsob průběžné kontroly znalostí během semestru

E-learning

Další požadavky na studenta

Název úlohy Typ úlohy Max. počet bodů (akt. za podúlohy) Min. počet bodů Zápočet Zápočet (85) Projekt Projekt 45 25 Písemka Písemka 40 20

Prerekvizity

Předmět nemá žádné prerekvizity.

Korekvizity

Předmět nemá žádné korekvizity.

Osnova předmětu

1. Marketing služeb. 2. Marketingové řízení služeb v praxi. 3. Politický marketing. 4. Marketing vzdělávacích institucí. 5. Marketing neziskových organizací. 6. Marketing měst, obcí a regionů. 7. Marketing ve finančním sektoru . 8. Marketing pojišťovacích institucí. 9. Marketing cestovního ruchu. 10. Marketing kulturních a sportovních akcí. 11. Business marketing. 12. Marketing ve stavebnictví. 13. Marketing v poště. 14. Aktuální trendy v marketingu (Green marketing).

Podmínky absolvování předmětu

Prezenční forma (platnost od: 2013/2014 zimní semestr)
Název úlohyTyp úlohyMax. počet bodů
(akt. za podúlohy)
Min. počet bodů
Zápočet Zápočet 85  85
Rozsah povinné účasti:

Zobrazit historii

Výskyt ve studijních plánech

Akademický rokProgramOborSpec.FormaJazyk výuky Konz. stř.RočníkZLTyp povinnosti
2018/2019 (B6202) Hospodářská politika a správa (6202R010) Finance P čeština Ostrava povinně volitelný stu. plán
2017/2018 (B6202) Hospodářská politika a správa (6202R010) Finance P čeština Ostrava povinně volitelný stu. plán
2016/2017 (B6202) Hospodářská politika a správa (6202R010) Finance P čeština Ostrava 2 povinně volitelný stu. plán
2015/2016 (B6202) Hospodářská politika a správa (6202R010) Finance P čeština Ostrava 2 povinně volitelný stu. plán
2014/2015 (B6202) Hospodářská politika a správa (6202R010) Finance P čeština Ostrava 2 povinně volitelný stu. plán
2013/2014 (B6202) Hospodářská politika a správa (6202R010) Finance P čeština Ostrava 2 povinně volitelný stu. plán
2013/2014 (B6202) Hospodářská politika a správa (6202R010) Finance (00) Finance P čeština Ostrava 2 povinně volitelný stu. plán

Výskyt ve speciálních blocích

Název blokuAkademický rokForma studiaJazyk výuky RočníkZLTyp blokuVlastník bloku