116-0334/01 – Marketingový projekt (MPR)
Garantující katedra | Katedra marketingu a obchodu | Kredity | 5 |
Garant předmětu | Ing. Jaroslav Urminský, Ph.D. | Garant verze předmětu | Ing. Jaroslav Urminský, Ph.D. |
Úroveň studia | pregraduální nebo graduální | Povinnost | povinně volitelný |
Ročník | 2 | Semestr | zimní |
| | Jazyk výuky | čeština |
Rok zavedení | 2011/2012 | Rok zrušení | 2021/2022 |
Určeno pro fakulty | EKF | Určeno pro typy studia | navazující magisterské |
Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi
1. Sestavit plán marketingového projektu
2. Navrhnout rozpočet marketingového projektu
3. Vyhledat relevantní zdroje pro řešení marketingového projektu
4. Řešit marketingový projekt
5. Naučit se prezentovat výsledky marketingového projektu
Vyučovací metody
Projekt
Terénní práce
Anotace
Cílem předmětu je vypracovat předem schválený projekt pro zadavatele, kterými jsou firmy v regionu nebo katedra marketingu a obchodu. Studenti volí buď z projektů dlouhodobě spolupracujících firem, nebo mohou navrhnout vlastní projekt u organizace, ve které už působí. Případně je možné spolupracovat se členy katedry na projektech, které se týkají jejich vědeckovýzkumné činnosti.
Povinná literatura:
Doporučená literatura:
Forma způsobu ověření studijních výsledků a další požadavky na studenta
Udělení zápočtu na základě vypracování písemné závěrečné zprávy studentem a potvrzení o absolvování projektu zadávající společností.
E-learning
Další požadavky na studenta
V rámci tohoto předmětu studenti pracují na projektu, který odpovídá charakteru oboru, to znamená, že v rámci jeho zpracování se studenti zabývají praktickými marketingovými a obchodními činnostmi ve firmě nebo na katedře. Studenti mohou zvolit jednu ze tří alternativ. Předložit vlastní projekt, studenti předloží návrh vlastního projektu se jménem garanta z firmy nebo katedry), využít nabídky projektu z firem nebo se zapojit do projektu vypsaného pedagogy katedry.
Prerekvizity
Předmět nemá žádné prerekvizity.
Korekvizity
Předmět nemá žádné korekvizity.
Osnova předmětu
Obsahem projektu může být:
- návrh komunikační strategie,
- vypracování dotazníkového šetření,
- zpracování dat z průzkumu trhu,
- budování značky na tuzemském i zahraničním trhu,
- správa databází pro účely marketingové komunikace,
- správa sociálních médií,
- webová analytika,
- PPC správa a SEO optimalizace,
- organizace eventů (promoakce, veletrhy),
- tvorba obsahu pro webová i tištěná média.
Podmínky absolvování předmětu
Výskyt ve studijních plánech
Výskyt ve speciálních blocích
Hodnocení Výuky