116-0336/03 – Odborná praxe v zahraničí (OPZ)
Garantující katedra | Katedra marketingu a obchodu | Kredity | 6 |
Garant předmětu | Ing. Bc. Lenka Švajdová, Ph.D. | Garant verze předmětu | Ing. Bc. Lenka Švajdová, Ph.D. |
Úroveň studia | pregraduální nebo graduální | Povinnost | povinně volitelný typu B |
Ročník | 3 | Semestr | zimní |
| | Jazyk výuky | čeština |
Rok zavedení | 2019/2020 | Rok zrušení | |
Určeno pro fakulty | EKF | Určeno pro typy studia | bakalářské |
Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi
1. Výběr společnosti/instituce/agentury v zahraničí
2. Kontakt se společností/institucí/agenturou
3. Zajištění financování studijního pobytu v zahraničí
4. Sestavení plánu praxe
5. Schválení plánu praxe garantem předmětu
6. Realizace praxe
7. Vypracování závěrečné zprávy o praxi
8. Schválení závěrečné zprávy garantem předmětu
9. Udělení zápočtu
Vyučovací metody
Terénní práce
Anotace
Studenti absolvují praxi ve vybrané společnosti, instituci nebo agentuře v zahraničí. Cílem praxe je rozvinout dovednosti studentů v činnostech souvisejících se studovanou specializací, připravit je na budoucí zaměstnání nebo podnikatelskou činnost a zdokonalit jejich komunikaci v cizím jazyce. Před zahájením praxe vypracuje student do předem připraveného formuláře plán praxe, který obsahuje místo praxe, cíl praxe, obsah vykonávané praxe včetně předpokládaných činností, časovou organizaci výkonu praxe a kontaktní osobu zadavatele praxe. Tento plán je následně schválen garantem předmětu. Po dobu jednoho až tří měsíců se student v rámci praxe seznamuje s chodem oddělení/agentury a s činností a prací jednotlivých zaměstnanců. Pod vedením mentora zpracovává data a poskytnuté informace, podílí se na marketingových (obchodních) činnostech spojených s chodem společnosti/agentury a zapojuje se do organizace eventů. Po absolvování praxe student předkládá student závěrečnou zprávu, ve které shrnuje výsledky své činnosti dosažené během praxe v zahraničí.
Povinná literatura:
Doporučená literatura:
Forma způsobu ověření studijních výsledků a další požadavky na studenta
Udělení zápočtu na základě potvrzení firmy o absolvování odborné praxe v zahraničí.
E-learning
Další požadavky na studenta
Student vykoná praxi v předem domluveném rozsahu (na základě zadání) odsouhlaseným garantem předmětu. Vykonání praxe potvrdí zvolená organizace vyplněním Potvrzení o vykonání odborné praxe v zahraničí.
Prerekvizity
Předmět nemá žádné prerekvizity.
Korekvizity
Předmět nemá žádné korekvizity.
Osnova předmětu
Obsahem projektu může být:
- návrh komunikační strategie,
- vypracování dotazníkového šetření,
- zpracování dat z průzkumu trhu,
- budování značky na tuzemském i zahraničním trhu,
- správa databází pro účely marketingové komunikace,
- správa sociálních médií,
- webová analytika,
- PPC správa a SEO optimalizace,
- organizace eventů (promoakce, veletrhy),
- tvorba obsahu pro webová i tištěná média.
Podmínky absolvování předmětu
Výskyt ve studijních plánech
Výskyt ve speciálních blocích
Hodnocení Výuky
Předmět neobsahuje žádné hodnocení.