116-0336/04 – Odborná praxe v zahraničí (OPZ)
Garantující katedra | Katedra marketingu a obchodu | Kredity | 6 |
Garant předmětu | Ing. Bc. Lenka Švajdová, Ph.D. | Garant verze předmětu | Ing. Bc. Lenka Švajdová, Ph.D. |
Úroveň studia | pregraduální nebo graduální | Povinnost | povinně volitelný typu B |
Ročník | 2 | Semestr | letní |
| | Jazyk výuky | čeština |
Rok zavedení | 2020/2021 | Rok zrušení | |
Určeno pro fakulty | EKF | Určeno pro typy studia | navazující magisterské |
Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi
1. Výběr společnosti/instituce/agentury v zahraničí
2. Kontakt se společností/institucí/agenturou
3. Zajištění financování studijního pobytu v zahraničí
4. Sestavení plánu praxe
5. Schválení plánu praxe garantem předmětu
6. Realizace praxe
7. Vypracování závěrečné zprávy o praxi
8. Schválení závěrečné zprávy garantem předmětu
9. Udělení zápočtu
Vyučovací metody
Terénní práce
Anotace
Studenti absolvují praxi ve vybrané společnosti, instituci nebo agentuře v zahraničí. Cílem praxe je rozvinout dovednosti studentů v činnostech souvisejících se studovanou specializací, připravit je na budoucí zaměstnání nebo podnikatelskou činnost a zdokonalit jejich komunikaci v cizím jazyce. Před zahájením praxe vypracuje student do předem připraveného formuláře plán praxe, který obsahuje místo praxe, cíl praxe, obsah vykonávané praxe včetně předpokládaných činností, časovou organizaci výkonu praxe a kontaktní osobu zadavatele praxe. Tento plán je následně schválen garantem předmětu. Po dobu jednoho až tří měsíců se student v rámci praxe seznamuje s chodem oddělení/agentury a s činností a prací jednotlivých zaměstnanců. Pod vedením mentora zpracovává data a poskytnuté informace, podílí se na marketingových (obchodních) činnostech spojených s chodem společnosti/agentury a zapojuje se do organizace eventů. Po absolvování praxe student předkládá student závěrečnou zprávu, ve které shrnuje výsledky své činnosti dosažené během praxe v zahraničí.
Povinná literatura:
Doporučená literatura:
Forma způsobu ověření studijních výsledků a další požadavky na studenta
Udělení zápočtu na základě vypracování písemné závěrečné zprávy studentem a potvrzení o absolvování projektu zadávající společností.
E-learning
Další požadavky na studenta
Téma projektu je řešeno ve spolupráci s garantem předmětu, který téma schvaluje. Student vypracuje závěrečnou zprávu, která je potrzena organizací, pro kterou je projekt řešen.
Prerekvizity
Předmět nemá žádné prerekvizity.
Korekvizity
Předmět nemá žádné korekvizity.
Osnova předmětu
Obsahem projektu může být:
- návrh komunikační strategie,
- vypracování dotazníkového šetření,
- zpracování dat z průzkumu trhu,
- budování značky na tuzemském i zahraničním trhu,
- správa databází pro účely marketingové komunikace,
- správa sociálních médií,
- webová analytika,
- PPC správa a SEO optimalizace,
- organizace eventů (promoakce, veletrhy),
- tvorba obsahu pro webová i tištěná média.
Podmínky absolvování předmětu
Výskyt ve studijních plánech
Výskyt ve speciálních blocích
Hodnocení Výuky
Předmět neobsahuje žádné hodnocení.