116-0339/01 – Odborná praxe (OP)
Garantující katedra | Katedra marketingu a obchodu | Kredity | 2 |
Garant předmětu | Ing. Miluše Hluchníková, CSc. | Garant verze předmětu | Ing. Miluše Hluchníková, CSc. |
Úroveň studia | pregraduální nebo graduální | Povinnost | povinně volitelný |
Ročník | 3 | Semestr | zimní |
| | Jazyk výuky | čeština |
Rok zavedení | 2014/2015 | Rok zrušení | 2020/2021 |
Určeno pro fakulty | EKF | Určeno pro typy studia | bakalářské |
Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi
1. Charakterizovat obchodní funkce firmy
2. Analyzovat obchodní procesy firmy
3. Popsat zjištěné výsledky
4. Plánovat možnosti řešení
5. Rozvíjet měkké dovednosti studenta
Vyučovací metody
Terénní práce
Anotace
Povinná literatura:
Doporučená literatura:
Forma způsobu ověření studijních výsledků a další požadavky na studenta
E-learning
Další požadavky na studenta
V rámci tohoto předmětu studenti pracují na projektu, který odpovídá charakteru oboru, to znamená, že v rámci jeho zpracování se studenti zabývají praktickými marketingovými a obchodními činnostmi ve firmě.
Prerekvizity
Předmět nemá žádné prerekvizity.
Korekvizity
Předmět nemá žádné korekvizity.
Osnova předmětu
1.Seznámení se s firmou, jejím předmětem činnosti a způsobem fungování
2.Charakteristika pracovní pozice studenta, specifikace uložených úkolů a náplňe práce
3.Zapojení se do práce útvaru, výkon uložených aktivit, řešení svěřených úkolů
4.Závěrečné hodnocení a diskuse se zadavatelem (zástupcem firmy)
5.Náměty pro rozvoj schopností a dovedností studenta, možnosti další spolupráce
Podmínky absolvování předmětu
Výskyt ve studijních plánech
Výskyt ve speciálních blocích
Hodnocení Výuky
Předmět neobsahuje žádné hodnocení.