116-0340/01 – Odborná praxe (OP)
Garantující katedra | Katedra marketingu a obchodu | Kredity | 2 |
Garant předmětu | Ing. Bc. Lenka Švajdová, Ph.D. | Garant verze předmětu | Ing. Markéta Zajarošová, Ph.D. |
Úroveň studia | pregraduální nebo graduální | | |
| | Jazyk výuky | čeština |
Rok zavedení | 2014/2015 | Rok zrušení | 2022/2023 |
Určeno pro fakulty | EKF | Určeno pro typy studia | navazující magisterské |
Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi
1. Výběr společnosti/instituce/agentury
2. Kontakt se společností/institucí/agenturou
3. Sestavení plánu praxe
4. Schválení plánu praxe garantem předmětu
5. Realizace praxe
6. Vypracování závěrečné zprávy o praxi
7. Schválení závěrečné zprávy garantem předmětu
8. Udělení zápočtu
Vyučovací metody
Terénní práce
Anotace
Studenti absolvují praxi ve vybrané společnosti, instituci nebo agentuře. Cílem praxe je rozvinout dovednosti studentů v činnostech souvisejících se studovanou specializací a připravit je na budoucí zaměstnání nebo podnikatelskou činnost. Před zahájením praxe vypracuje student do předem připraveného formuláře plán praxe, který obsahuje místo praxe, cíl praxe, obsah vykonávané praxe včetně předpokládaných činností, časovou organizaci výkonu praxe a kontaktní osobu zadavatele praxe. Tento plán je následně schválen garantem předmětu. Po dobu jednoho až tří měsíců se student v rámci praxe seznamuje s chodem oddělení/agentury a s činností a prací jednotlivých zaměstnanců. Pod vedením mentora zpracovává data a poskytnuté informace, podílí se na marketingových (obchodních) činnostech spojených s chodem společnosti/agentury a zapojuje se do organizace eventů. Po absolvování praxe student předkládá student závěrečnou zprávu, ve které shrnuje výsledky své činnosti dosažené během praxe.
Povinná literatura:
Doporučená literatura:
Forma způsobu ověření studijních výsledků a další požadavky na studenta
E-learning
Další požadavky na studenta
V rámci tohoto předmětu studenti pracují na projektu, který odpovídá charakteru oboru, to znamená, že v rámci jeho zpracování se studenti zabývají praktickými marketingovými a obchodními činnostmi ve firmě.
Prerekvizity
Předmět nemá žádné prerekvizity.
Korekvizity
Předmět nemá žádné korekvizity.
Osnova předmětu
1. Seznámení se s firmou a jejím interním prostředím.
2. Charakteristika pracovní pozice, specifikace uložených úkolů, specifikace povinností a odpovědností studenta.
3. Řešení marketingových a obchodních problémů ve firmě ve vztahu k pracovní pozici.
4. Závěrečné hodnocení a diskuse se zadavatelem (zástupcem firmy).
5. Diskuse možností další spolupráce.
Podmínky absolvování předmětu
Podmínky absolvování jsou definovány pouze pro konkrétní verzi předmětu a formu studia
Výskyt ve studijních plánech
Výskyt ve speciálních blocích
Hodnocení Výuky