116-0348/01 – Praxe v agenturách/médiích (PRM)
Garantující katedra | Katedra marketingu a obchodu | Kredity | 6 |
Garant předmětu | Ing. Tereza Prešnajderová, Ph.D. | Garant verze předmětu | Ing. Jana Gibarti, Ph.D. |
Úroveň studia | pregraduální nebo graduální | Povinnost | povinný |
Ročník | 3 | Semestr | zimní |
| | Jazyk výuky | čeština |
Rok zavedení | 2017/2018 | Rok zrušení | 2020/2021 |
Určeno pro fakulty | EKF | Určeno pro typy studia | bakalářské |
Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi
Využít znalosti a dovednosti získané v ekonomických předmětech v praxi
Vyučovací metody
Ostatní aktivity
Anotace
Studenti absolvují praxi ve vybraných redakcích médií/agenturách, tzn. po dobu jednoho semestru je student v rámci praxe seznámen s chodem redakce/agentury, s činností jednotlivých redaktorů/zaměstnanců. Pod vedením redaktorů/zaměstnanců zpracovává data, informace, podílí se na činnostech spojených s tvorbou obsahu médií/agentur, podílí se na organizaci eventů. Po absolvování praxe student předkládá výsledky své činnosti vytvořené během praxe.
Povinná literatura:
Doporučená literatura:
Forma způsobu ověření studijních výsledků a další požadavky na studenta
E-learning
Další požadavky na studenta
aktivní účast při tvorbě produktů v redakci/agentuře
Prerekvizity
Předmět nemá žádné prerekvizity.
Korekvizity
Předmět nemá žádné korekvizity.
Osnova předmětu
Využít znalosti a dovednosti získané v žurnalistických a ekonomických předmětech v praxi
Podmínky absolvování předmětu
Výskyt ve studijních plánech
Výskyt ve speciálních blocích