116-0348/02 – Training in Media (PRM)
Gurantor department | Department of Marketing and Business | Credits | 5 |
Subject guarantor | Ing. Tereza Prešnajderová, Ph.D. | Subject version guarantor | Ing. Tereza Prešnajderová, Ph.D. |
Study level | undergraduate or graduate | Requirement | Compulsory |
Year | 3 | Semester | winter |
| | Study language | Czech |
Year of introduction | 2019/2020 | Year of cancellation | |
Intended for the faculties | EKF | Intended for study types | Bachelor |
Subject aims expressed by acquired skills and competences
Apply knowledge and skills acquired in economic and marketing subjects to practice
Teaching methods
Other activities
Summary
Studenti absolvují praxi ve vybraných redakcích médií, výzkumných agenturách, komunikačních agenturách, reklamních agenturách, agenturách PR nebo digitálních agenturách. Případně mohou studenti vykonávat praxi v PR oddělení nebo reklamním oddělení společnosti nebo veřejné instituce. Cílem praxe je rozvinout dovednosti studentů v činnostech souvisejících se studovanou specializací a připravit je na budoucí zaměstnání nebo podnikatelskou činnost. Před zahájením praxe vypracuje student do předem připraveného formuláře plán praxe, který obsahuje místo praxe, cíl praxe, obsah vykonávané praxe včetně předpokládaných činností, časovou organizaci výkonu praxe a kontaktní osobu zadavatele praxe. Tento plán je následně schválen garantem předmětu. Po dobu jednoho semestru se student v rámci praxe seznamuje s chodem redakce/agentury/oddělení a s činností a prací jednotlivých redaktorů/zaměstnanců. Pod vedením mentora zpracovává data a poskytnuté informace, podílí se na činnostech spojených s tvorbou obsahu médií/agentur/oddělení a zapojuje se do organizace eventů. Po absolvování praxe student předkládá student závěrečnou zprávu, ve které shrnuje výsledky své činnosti dosažené během praxe.
Compulsory literature:
Recommended literature:
Way of continuous check of knowledge in the course of semester
Předložení výstupů vytvořených v době praxe (články, audio nebo video nahrávky – vše v souvislosti s místem realizace praxe).
E-learning
Other requirements
active participation in performing tasks within practise
Prerequisities
Subject has no prerequisities.
Co-requisities
Subject has no co-requisities.
Subject syllabus:
1. Choosing of agency/editorial office/department
2. Contact with the agency/editorial office/department
3. Making a plan of practise
4. Approval of practise plan by subject guarantor
5. Realization of practise
6. Preparation of practise final report
7. Approval of final report by subject guarantor
8. Credit awarding
Conditions for subject completion
Occurrence in study plans
Occurrence in special blocks
Assessment of instruction