116-0348/02 – Praxe v agenturách/médiích (PRM)
Garantující katedra | Katedra marketingu a obchodu | Kredity | 5 |
Garant předmětu | Ing. Tereza Prešnajderová, Ph.D. | Garant verze předmětu | Ing. Tereza Prešnajderová, Ph.D. |
Úroveň studia | pregraduální nebo graduální | Povinnost | povinný |
Ročník | 3 | Semestr | zimní |
| | Jazyk výuky | čeština |
Rok zavedení | 2019/2020 | Rok zrušení | |
Určeno pro fakulty | EKF | Určeno pro typy studia | bakalářské |
Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi
Využít znalosti a dovednosti získané v ekonomických a marketingových předmětech v praxi
Vyučovací metody
Ostatní aktivity
Anotace
Studenti absolvují praxi ve vybraných redakcích médií, výzkumných agenturách, komunikačních agenturách, reklamních agenturách, agenturách PR nebo digitálních agenturách. Případně mohou studenti vykonávat praxi v PR oddělení nebo reklamním oddělení společnosti nebo veřejné instituce. Cílem praxe je rozvinout dovednosti studentů v činnostech souvisejících se studovanou specializací a připravit je na budoucí zaměstnání nebo podnikatelskou činnost. Před zahájením praxe vypracuje student do předem připraveného formuláře plán praxe, který obsahuje místo praxe, cíl praxe, obsah vykonávané praxe včetně předpokládaných činností, časovou organizaci výkonu praxe a kontaktní osobu zadavatele praxe. Tento plán je následně schválen garantem předmětu. Po dobu jednoho semestru se student v rámci praxe seznamuje s chodem redakce/agentury/oddělení a s činností a prací jednotlivých redaktorů/zaměstnanců. Pod vedením mentora zpracovává data a poskytnuté informace, podílí se na činnostech spojených s tvorbou obsahu médií/agentur/oddělení a zapojuje se do organizace eventů. Po absolvování praxe student předkládá student závěrečnou zprávu, ve které shrnuje výsledky své činnosti dosažené během praxe.
Povinná literatura:
Doporučená literatura:
Forma způsobu ověření studijních výsledků a další požadavky na studenta
Předložení výstupů vytvořených v době praxe (články, audio nebo video nahrávky – vše v souvislosti s místem realizace praxe).
E-learning
Další požadavky na studenta
aktivní účast při plnění úkolů v rámci praxe
Prerekvizity
Předmět nemá žádné prerekvizity.
Korekvizity
Předmět nemá žádné korekvizity.
Osnova předmětu
1. Výběr agentury/redakce/oddělení
2. Kontakt s agenturou/redakcí/oddělením
3. Sestavení plánu praxe
4. Schválení plánu praxe garantem předmětu
5. Realizace praxe
6. Vypracování závěrečné zprávy o praxi
7. Schválení závěrečné zprávy garantem předmětu
8. Udělení zápočtu
Podmínky absolvování předmětu
Výskyt ve studijních plánech
Výskyt ve speciálních blocích
Hodnocení Výuky