116-0502/03 – Marketingový výzkum (MRE)
Garantující katedra | Katedra marketingu a obchodu | Kredity | 6 |
Garant předmětu | doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc. | Garant verze předmětu | doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc. |
Úroveň studia | pregraduální nebo graduální | Povinnost | povinný |
Ročník | 3 | Semestr | zimní |
| | Jazyk výuky | angličtina |
Rok zavedení | 2012/2013 | Rok zrušení | 2021/2022 |
Určeno pro fakulty | EKF | Určeno pro typy studia | bakalářské |
Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi
1. Popsat proces marketingového výzkumu.
2. Identifikovat adekvátní metody marketingového výzkumu.
3. Navrhnout vhodné nástroje pro shromažďování informací.
4. Vysvětlit způsob tvorby výběrového souboru.
5. Specifikovat způsob přípravy a analýzy výzkumných dat.
Vyučovací metody
Přednášky
Cvičení (v učebně)
Projekt
Praxe
Anotace
Tento modul se zabývá základními prvky a koncepty marketingového výzkumu. Cílem je naučit studenty popsat proces marketingového výzkumu a identifikovat adekvátní metody. Studenti by měli být rovněž schopni navrhnout vhodné nástroje pro shromažďování dat a specifikovat způsob analýzy výzkumných dat.
Povinná literatura:
Doporučená literatura:
Další studijní materiály
Forma způsobu ověření studijních výsledků a další požadavky na studenta
individual presentation of tasks, team presentation of questionnaire design and data analysis, written mid-term test
E-learning
Další požadavky na studenta
Basic knowledge of statistics
Prerekvizity
Předmět nemá žádné prerekvizity.
Korekvizity
Předmět nemá žádné korekvizity.
Osnova předmětu
Introduction to market research. Problem definition and research approach. Marketing information system. The research process. Sources of marketing data. Secondary and primary research. Methods of collecting data. Survey, observation and qualitative research methods. Designing the questionnaire. Attitude measurement. Sampling. Data analysis. Hypothesis testing. Presenting the results.
Podmínky absolvování předmětu
Výskyt ve studijních plánech
Výskyt ve speciálních blocích
Hodnocení Výuky