116-0509/02 – Marketingové aplikace (MAPP)

Garantující katedraKatedra marketingu a obchoduKredity6
Garant předmětuIng. Petr Baránek, Ph.D.Garant verze předmětuIng. Petr Baránek, Ph.D.
Úroveň studiapregraduální nebo graduálníPovinnostpovinný
Ročník2Semestrletní
Jazyk výukyangličtina
Rok zavedení2012/2013Rok zrušení2020/2021
Určeno pro fakultyEKFUrčeno pro typy studiabakalářské
Výuku zajišťuje
Os. čís.JménoCvičícíPřednášející
BAR33 Ing. Petr Baránek, Ph.D.
Rozsah výuky pro formy studia
Forma studiaZp.zak.Rozsah
prezenční Zápočet a zkouška 2+2

Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi

1. To identify possibilities of marketing applications in various areas/branches. 2. To comprehend different utilization of marketing mix tools. 3. To use suitable marketing tools and proper organization. 4. To design marketing plans for marketing applications. 5. To apply tools of marketing mix in practice.

Vyučovací metody

Semináře

Anotace

The subject Marketing Applications enlarges and deepens the subject Marketing. The aim of the subject is teaching-in areas, where present marketing interlopes, such as Business Marketing, Marketing of Services, Marketing of Nonprofit Organizations, Political Marketing, E-commerce. One of the Marketing Applications aims is creating competitive advantages. Basically, all aims connected with firm processes are marketing aims as well. The subject focuses on marketing planning substance and related activities. 1. Marketing of Services. 2. Marketing Management of Services in Practice. 3. Political Marketing. 4. Marketing of Educational Institutions. 5. Marketing of Non-profir Organizations. 6. Muinicipal and Regional Marketing. 7. Marketing of Financial Sector. 8. marketing of Insurance Institutions. 9. E-business. 10. Travel Marketing. 11. Marketing of Cultural and Sports Envents. 12. Marketing of Postal Services. 13. Business Marketing. 14. Current Trends in Marketing (Green Marketing).

Povinná literatura:

1. Blokdyk: Marketing Applications A Complete Guide - 2019 Edition. London: 5starcooks, 2019. ISBN 0655816607. 2. Kotler, Keller, Goodman, Brady, Hansen: Marketing Management (4th European Edition). New York: Pearson Education Limited, 2019. ISBN 1292248440. 3. Wirtz,Lovelock: Services Marketing: People, Technology, Strategy (Eighth Edition). New York: World Scientific Publishing, 2016. ISBN 9781944659011.

Doporučená literatura:

1. Kleinaltenkamp, Plinke, Wilkinson, Geiger: Fundamentals of Business-to-Business Marketing. London: Springer International Publishing AG, 2015. ISBN 3319124625. 2. Perreault, McCarthy: Applications in Basic Marketing 2004-2005. McGraw-Hill/Irwin, 2005. ISBN 0072864702 (0-07-286470-2) 3. Chadwick, S.: Routledge Handbook of Sports Marketing. New York: Taylor & Francis. 2017. ISBN 9780815394860.

Forma způsobu ověření studijních výsledků a další požadavky na studenta

Student project work.

E-learning

Další požadavky na studenta

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Prerekvizity

Předmět nemá žádné prerekvizity.

Korekvizity

Předmět nemá žádné korekvizity.

Osnova předmětu

1. Marketing of Services. 2. Marketing management of Services in Practice. 3. Political Marketing. 4. Marketing of Educational Institutions. 5. Marketing of Non-profit Organizations. 6. Municipal and Regional Marketing. 7. Marketing of Finantial Sector. 8. Marketing of Insurance Institutions. 9. Travel and Tourism Marketing. 10. Marketing of Cultural and Sports Events. 11. Business Marketing. 12. Marketing in Construction Management. 13. Marketing of Postal Services. 14. Current Trends in Marketing.

Podmínky absolvování předmětu

Prezenční forma (platnost od: 2012/2013 letní semestr, platnost do: 2020/2021 letní semestr)
Název úlohyTyp úlohyMax. počet bodů
(akt. za podúlohy)
Min. počet bodůMax. počet pokusů
Zápočet a zkouška Zápočet a zkouška 100 (100) 51
        Zápočet Zápočet 45  25 2
        Zkouška Zkouška 55  25 3
Rozsah povinné účasti:

Zobrazit historii

Podmínky absolvování předmětu a účast na cvičeních v rámci ISP:

Zobrazit historii

Výskyt ve studijních plánech

Akademický rokProgramObor/spec.Spec.ZaměřeníFormaJazyk výuky Konz. stř.RočníkZLTyp povinnosti
2020/2021 (B6208) Ekonomika a management (6208R174) European Business Studies P angličtina Ostrava 2 povinný stu. plán
2019/2020 (B6208) Ekonomika a management (6208R174) European Business Studies P angličtina Ostrava 2 povinný stu. plán
2017/2018 (B6208) Ekonomika a management (6208R174) European Business Studies P angličtina Ostrava 2 povinný stu. plán
2016/2017 (B6208) Ekonomika a management (6208R174) European Business Studies P angličtina Ostrava 2 povinný stu. plán
2014/2015 (B6208) Ekonomika a management (6208R174) European Business Studies P čeština Ostrava 2 povinný stu. plán
2012/2013 (B6208) Ekonomika a management (6208R174) European Business Studies P čeština Ostrava 2 povinný stu. plán

Výskyt ve speciálních blocích

Název blokuAkademický rokForma studiaJazyk výuky RočníkZLTyp blokuVlastník bloku

Hodnocení Výuky

Předmět neobsahuje žádné hodnocení.