116-0515/01 – Business Marketing (BME)
Garantující katedra | Katedra marketingu a obchodu | Kredity | 4 |
Garant předmětu | doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc. | Garant verze předmětu | doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc. |
Úroveň studia | pregraduální nebo graduální | Povinnost | povinný |
Ročník | 1 | Semestr | letní |
| | Jazyk výuky | angličtina |
Rok zavedení | 2011/2012 | Rok zrušení | |
Určeno pro fakulty | EKF | Určeno pro typy studia | navazující magisterské |
Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi
1. To formulate of specifics of business marketing.
2. To classify the research methods on the business markets.
3. To categorize the types of buying behaviour on the business markets.
4. To explain the principles of business market segmentation.
5. To identify the specifics of applying marketing mix on the business markets.
Vyučovací metody
Přednášky
Cvičení (v učebně)
Anotace
Cíle předmětu je identifikovat specifika business marketingu, kategorizovat typy nákupního chování na business trzích a aplikovat nástroje marketingového mixu na business trzích. Studenti jsou rovněž seznámeni se zásadami segmentace business trhů.
Povinná literatura:
Doporučená literatura:
Forma způsobu ověření studijních výsledků a další požadavky na studenta
Individuální a týmové řešení případových studií, ústní prezentace týmového semestrálního projektu, zápočtový písemný test, písemná zkouška – řešení případové studie.
E-learning
Další požadavky na studenta
Student vypracuje prezentace na otázky ze zadaných případových studií.
Prerekvizity
Předmět nemá žádné prerekvizity.
Korekvizity
Předmět nemá žádné korekvizity.
Osnova předmětu
1.Úvod do business marketingu. Charakter business trhu.
2.Charakteristika prostředí na business trhu. Porterova teorie konkurenčních sil.
3.MIS na business trzích.
4.Výzkum na business trzích
5.Nákup na business trzích
6.Relační marketing. Význam relačního marketingu.
7.Měření spokojenosti zákazníků
8.Výběr cílových trhů. Segmentace. Cílový marketing. Positioning.
9.Business výrobky.
10.Business služby.
11.Cenové programy na business trzích.
12.Distribuce na business trzích. Logistika na business trzích.
13.Prodej na business trzích.
14.Komunikace na business trzích.
Podmínky absolvování předmětu
Výskyt ve studijních plánech
Výskyt ve speciálních blocích
Hodnocení Výuky