116-0526/01 – Diplomový seminář B (DSB)
Garantující katedra | Katedra marketingu a obchodu | Kredity | 3 |
Garant předmětu | doc. Ing. Šárka Velčovská, Ph.D. | Garant verze předmětu | doc. Ing. Šárka Velčovská, Ph.D. |
Úroveň studia | pregraduální nebo graduální | Povinnost | povinný |
Ročník | 2 | Semestr | letní |
| | Jazyk výuky | angličtina |
Rok zavedení | 2009/2010 | Rok zrušení | |
Určeno pro fakulty | EKF | Určeno pro typy studia | navazující magisterské |
Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi
1. Uspořádání teoretických východisek diplomové práce.
2. Organizace shromáždění dat.
3. Analýza shromážděných dat.
4. Interpretace výsledků analýzy práce.
5. Formulace závěrů diplomové práce.
Vyučovací metody
Individuální konzultace
Anotace
Cílem předmětu je připravit studenty na vypracování diplomové práce na zadané téma. Vzhledem k rozdílnému zaměření témat diplomových prací a specifičnosti podmínek jednotlivých řešení probíhá seminář formou individuálních konzultací podle potřeb studenta a s ohledem na stádia prací na řešení diplomové práce. V této fázi se studenti zaměřují na shromažďování dat, analýzu dat a jejich interpretaci. Seznamují se způsoby správné tvorby tabulek a grafů a jiných vizuálních objektů.
Povinná literatura:
Doporučená literatura:
Forma způsobu ověření studijních výsledků a další požadavky na studenta
Písemné zpracování jednotlivých částí diplomové práce.
E-learning
Další požadavky na studenta
Absolvování předmětu Marketingový výzkum B, znalost základních statistických analýz.
Prerekvizity
Předmět nemá žádné prerekvizity.
Korekvizity
Předmět nemá žádné korekvizity.
Osnova předmětu
1. Přednášky nejsou součástí rozsahu předmětu.
2. Vzhledem k individuálnímu zaměření témat diplomových prací a specifičnosti podmínek jednotlivých řešení probíhají konzultace individuálně podle potřeb studenta a stádia prací na řešeném diplomovém projektu.
Podmínky absolvování předmětu
Výskyt ve studijních plánech
Výskyt ve speciálních blocích
Hodnocení Výuky