116-0529/01 – State Exam Seminar (SES)

Garantující katedraKatedra marketingu a obchoduKredity5
Garant předmětudoc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc.Garant verze předmětudoc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc.
Úroveň studiapregraduální nebo graduálníPovinnostpovinný
Ročník2Semestrletní
Jazyk výukyčeština
Rok zavedení2009/2010Rok zrušení2020/2021
Určeno pro fakultyEKFUrčeno pro typy studianavazující magisterské
Výuku zajišťuje
Os. čís.JménoCvičícíPřednášející
SPA50 doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc.
Rozsah výuky pro formy studia
Forma studiaZp.zak.Rozsah
prezenční Zápočet 0+4

Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi

1. To set up the summary of applied sources. 2. To categorize the quotations in diploma work. 3. To design the suitable application of the graphs. 4. To arrange the summary of table and figures in diploma work. 5. To set up quotations in diploma work

Vyučovací metody

Semináře

Anotace

Výzkumný proces. Zdroje dat. Sekundární a primární výzkum. Metody sběru dat. Šetření, pozorování a kvalitativní výzkumné metody. Analýza dat. Tvorba grafů. Prezentace výsledků.

Povinná literatura:

BURNS, Alvin C and Ronald F. BUSH. Marketing Research. 7th ed. New York: Prentice Hall, 2014. 496 pp. ISBN 9780133074673. MALHOTRA Naresh K. Marketing Research: An Applied Orientation. 6th ed. New York: Prentice Hall, 2010. 936 pp. ISBN 9780136085430.

Doporučená literatura:

WALLIMAN, Nicholas. Your Research Project. 2nd edition. London: Sage Publication, 2005. 450 s. ISBN 1-4129-0132-4. HAIR,J. F. et al. Multivariate Data Analysis, 7th ed. New York: Prentice Hall, 2010. 816 pp. ISBN 9780138132637.

Forma způsobu ověření studijních výsledků a další požadavky na studenta

E-learning

Další požadavky na studenta

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Prerekvizity

Předmět nemá žádné prerekvizity.

Korekvizity

Předmět nemá žádné korekvizity.

Osnova předmětu

Výzkumný proces. Zdroje dat. Sekundární a primární výzkum. Metody sběru dat. Šetření, pozorování a kvalitativní výzkumné metody. Analýza dat. Tvorba grafů. Prezentace výsledků.

Podmínky absolvování předmětu

Prezenční forma (platnost od: 2009/2010 letní semestr, platnost do: 2020/2021 letní semestr)
Název úlohyTyp úlohyMax. počet bodů
(akt. za podúlohy)
Min. počet bodůMax. počet pokusů
Zápočet Zápočet 85  85 3
Rozsah povinné účasti:

Zobrazit historii

Podmínky absolvování předmětu a účast na cvičeních v rámci ISP:

Zobrazit historii

Výskyt ve studijních plánech

Akademický rokProgramObor/spec.Spec.ZaměřeníFormaJazyk výuky Konz. stř.RočníkZLTyp povinnosti
2010/2011 (N6208) Ekonomika a management (6208T062) Marketing a obchod (00) Marketing a obchod P čeština Ostrava 2 povinný stu. plán
2009/2010 (N6208) Ekonomika a management (6208T062) Marketing a obchod (00) Marketing a obchod P čeština Ostrava 2 povinný stu. plán

Výskyt ve speciálních blocích

Název blokuAkademický rokForma studiaJazyk výuky RočníkZLTyp blokuVlastník bloku

Hodnocení Výuky

Předmět neobsahuje žádné hodnocení.