116-0530/03 – Marketingová komunikace (MCE)
Garantující katedra | Katedra marketingu a obchodu | Kredity | 5 |
Garant předmětu | doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc. | Garant verze předmětu | doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc. |
Úroveň studia | pregraduální nebo graduální | Povinnost | povinný |
Ročník | 1 | Semestr | letní |
| | Jazyk výuky | angličtina |
Rok zavedení | 2014/2015 | Rok zrušení | |
Určeno pro fakulty | EKF | Určeno pro typy studia | bakalářské, navazující magisterské |
Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi
1. Charakterizovat jednotlivé prvky marketingového komunikačního mixu.
2. Navrhnout optimální složení prvků marketingového komunikačního mixu pro výrobek na spotřebním trhu.
3. Sestavit plán marketingových komunikačních aktivit.
4. Prostřednictvím měření a testování zhodnotit účinnost marketingové komunikace.
5. Posoudit obsah marketingových komunikačních aktivit z legislativního a etického hlediska.
Vyučovací metody
Přednášky
Cvičení (v učebně)
Projekt
Anotace
Tento modul se zabývá základními prvky a koncepty marketingové komunikace převážně na spotřebitelských trzích. Cílem je ukázat studentům kontext, v němž se často rozhoduje o způsobu marketingové komunikace, a vysvětlit tvorbu strategií, které umožňují organizacím efektivněji komunikovat se svými spotřebiteli.
Povinná literatura:
Doporučená literatura:
Forma způsobu ověření studijních výsledků a další požadavky na studenta
Individuální a týmové řešení případových studií, prezentace týmových semestrálních projektů, průběžný test, písemná zkouška.
E-learning
Další požadavky na studenta
Případové studie, semestrální projekt, průběžný test.
Prerekvizity
Předmět nemá žádné prerekvizity.
Korekvizity
Předmět nemá žádné korekvizity.
Osnova předmětu
1. Integrovaná marketingová komunikace
2. Budování značky
3. Modely marketingové komunikace
4. Cíle a cílové skupiny marketingové komunikace
5. Tvorba rozpočtu marketingové komunikace
6. Reklama a výzkum reklamy
7. Public relations
8. Sponzorství
9. Podpora prodeje
10. Osobní prodej
11. Komunikace na business trzích
12. Online marketingová komunikace
13. Současné trendy v marketingové komunikaci
14. Institucionální a legislativní rámec marketingové komunikace
Podmínky absolvování předmětu
Výskyt ve studijních plánech
Výskyt ve speciálních blocích
Hodnocení Výuky