116-0530/03 – Marketingová komunikace (MCE)

Garantující katedraKatedra marketingu a obchoduKredity5
Garant předmětuIng. Pavlína Kozáková, Ph.D.Garant verze předmětuIng. Pavlína Kozáková, Ph.D.
Úroveň studiapregraduální nebo graduálníPovinnostpovinný
Ročník1Semestrletní
Jazyk výukyangličtina
Rok zavedení2014/2015Rok zrušení
Určeno pro fakultyEKFUrčeno pro typy studianavazující magisterské
Výuku zajišťuje
Os. čís.JménoCvičícíPřednášející
PAW031 Ing. Pavlína Kozáková, Ph.D.
Rozsah výuky pro formy studia
Forma studiaZp.zak.Rozsah
prezenční Zápočet a zkouška 2+2

Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi

1. To outline the elements of marketing communication mix. 2. To design an optimal structure of marketing communication mix for a product within the consumer market. 3. To set up a plan for marketing communication activities. 4. To assess the marketing communication efficiency by means of measuring ang testing. 5. To judge the content of marketing communication activities in light of legislation and ethics.

Vyučovací metody

Přednášky
Cvičení (v učebně)
Projekt

Anotace

This module deals with basic elements and concepts of the marketing communication mainly within the consumer markets. The purpose is to show students the context within which marketing communication decisions are often made. The objective is to explain the develoment of strategies that enable organisations to communicate more effectively with their consumers.

Povinná literatura:

DE PELSMACKER, P., GEUENS, M. and J. VAN DEN BERGH. Marketing Communications: A European Perspective. 5th edition. New Jersey: Pearson Education, 2013. ISBN 978-0-273-77322-1. FILL, Chris. Marketing Communications: brands, experiences and participation. 6th edition. New Jersey: Pearson Education, 2013. ISBN 978-0-273-77054-1. MORIARTY, S., MITCHELL. N. and W. WELLS. Advertising. Principles&Practice. 8th edition. New Jersey: Pearson Education, 2013. ISBN 978-0-13-500938-3.

Doporučená literatura:

BELCH, G. E. and M. A. BELCH. Advertising and Promotion: An Integrated Marketing Communications Perspective. New York: McGraw-Hill/Irwin, 2012. ISBN 978-007-131440-4. CLOW, K. E. and D. BAACK. Integrated Advertising, Promotion and Marketing Communication. 3rd edition. New Jersey: Pearson Education, 2008. 544 p. ISBN-10: 0 132 38209 1. HACKLEY, Chris. Advertising & Promotion: An integrated Marketing Communications Approach. 2nd Edition. London: Sage, 2013. ISBN 978-1-84920-145-2.

Forma způsobu ověření studijních výsledků a další požadavky na studenta

E-learning

Další požadavky na studenta

Case studies, seminar paper, control test.

Prerekvizity

Předmět nemá žádné prerekvizity.

Korekvizity

Předmět nemá žádné korekvizity.

Osnova předmětu

1. Integrated marketing communication. 2. Marketing communication models. 3. Target groups and objectives of marketing communication. 4. Advertising. 5. Public relations. 6. Sponsoring. 7. Sales promotion. 8. Personal selling. 9. Direct marketing. 10. Contemporary trends in marketing communication. 11. Marketing communication planning. 12. Assessment of marketing communication efficiency. 13. Applications of marketing communication. 14. Institutional and legislation framework of marketing communication.

Podmínky absolvování předmětu

Prezenční forma (platnost od: 2014/2015 letní semestr)
Název úlohyTyp úlohyMax. počet bodů
(akt. za podúlohy)
Min. počet bodů
Zápočet a zkouška Zápočet a zkouška 100 (100) 51
        Zápočet Zápočet 40  20
        Zkouška Zkouška 60  31
Rozsah povinné účasti:

Zobrazit historii

Výskyt ve studijních plánech

Akademický rokProgramObor/spec.Spec.FormaJazyk výuky Konz. stř.RočníkZLTyp povinnosti
2019/2020 (N6208) Ekonomika a management (6208T062) Marketing a obchod P angličtina Ostrava 1 povinný stu. plán
2018/2019 (N6208) Ekonomika a management (6208T062) Marketing a obchod P angličtina Ostrava 1 povinný stu. plán
2017/2018 (N6208) Ekonomika a management (6208T062) Marketing a obchod P angličtina Ostrava 1 povinný stu. plán
2016/2017 (N6208) Ekonomika a management (6208T062) Marketing a obchod P angličtina Ostrava 1 povinný stu. plán
2015/2016 (N6208) Ekonomika a management (6208T062) Marketing a obchod P angličtina Ostrava 1 povinný stu. plán
2014/2015 (N6208) Ekonomika a management (6208T062) Marketing a obchod (00) Marketing a obchod P čeština Ostrava 1 povinný stu. plán
2014/2015 (N6208) Ekonomika a management (6208T062) Marketing a obchod P čeština Ostrava 1 povinně volitelný stu. plán

Výskyt ve speciálních blocích

Název blokuAkademický rokForma studiaJazyk výuky RočníkZLTyp blokuVlastník bloku